خبرگزاری کار ایران

فرماندار آستارا:

معلمان موثرترین بخش در نظام تعلیم و تربیت هستند

asdasd
کد خبر : ۷۵۵۵۱۷

فرماندار آستارا، معلمان را موثرترین بخش در نظام تعلیم و تربیت عنوان کرد.

به گزارش ایلنا از آستارا، فرماندار شهرستان مرزی بندر آستارا در جلسه شورای آموزش و پرورش این شهرستان اظهار داشت: معلمان موثرترین بخش در نظام تعلیم و تربیت هستند و رفع مشکلات معیشتی معلمان برای خدمت بدون دغدغه آنان در حوزه تعلیم و تربیت باید مورد توجه قرار گیرد.

وی ادامه داد: به روز بودن و برخورداری معلمان از کتب آموزشی مفید، برای نیازهای اجتماعی، علمی و فرهنگی جامعه ضروری است و به مقطع پیش دبستانی و ابتدایی اهمیت بیشتر داده شود.

فرماندار آستارا گفت: همایش تجلیل از معلمان به مناسبت هفته معلم با شکوهی خاص برگزار شود و آموزش و پرورش در تغییر و انتخاب نام مدارس دقت کند.

مدیر آموزش و پرورش آستارا هم گفت: 50 معلم در سال گذشته بازنشسته شدند و حدود یک هزار معلم در مدارس تدریس می کنند و بازنشستگان و 150 معلم نمونه شاغل، در 11 اردیبهشت در سالن انقلاب آستارا تجلیل خواهند شد.

سجاد موسوی افزود: یکی از مدارس بلا استفاده منطقه حیران آستارا برای اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان منظور شده و توانمندی معلمان و مدیران، استفاده از تجربه مدرسان، ارتقای کیفیت و بهبود روش‌های یاددهی، کاهش افت تحصیلی و آشنایی با کتاب های تغییر یافته را پیگیری می کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز