خبرگزاری کار ایران

فرماندار آستارا:

بندر آستارا پیشگام در فعالیت‌های فرهنگی‌ و هنری است

asdasd
کد خبر : ۷۵۰۰۱۰

فرماندار آستارا بیان کرد: بندر آستارا پیشگام در فعالیت های فرهنگی‌ و هنری است.

به گزارش ایلنا از آستارا، حسن رستم‌زاده در دیدار با مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی‌هنری مساجد گیلان در فرمانداری، اظهارکرد: آستارا یک شهرستان مرزی است و باید به آن توجه ویژه شود.

فرماندار بندر آستارا با بیان‌ اینکه مساجد و کانون‌های فرهنگی‌هنری در این شهرستان فعالیت خوبی دارند، افزود: باتوجه به توطئه‌های دشمنان، فعالیت‌های مراکز فرهنگی باید بیش از گذشته باشد.

وی با اشاره به اینکه از برنامه‌های کانون‌های فرهنگی‌هنری حمایت می‌کنم، تصریح‌کرد: در راستای رونق دادن به برنامه‌های کانون‌های مساجد از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنم.

رستم‌زاده با بیان‌اینکه بندر آستارا پیشگام در کارهای فرهنگی‌هنری است، گفت: نقص‌هایی در حوزه کارهای فرهنگی‌هنری وجود دارد که سعی می‌کنیم این نقص‌ها برطرف شود.

عالی‌ترین نماینده دولت در بندر آستارا بر اجرای برنامه‌های فرهنگی‌هنری مطابق با نیاز نوجوانان و جوانان تاکید کرد و افزود: باید برای هر رده سنی برنامه داشته باشیم تا آنان جذب مساجد شوند.

رستم‌زاده به سال رونق تولید اشاره کرد و گفت: کانون‌های فرهنگی‌هنری مساجد باید در تحقق شعار سال پیشگام باشند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز