خبرگزاری کار ایران

فرماندار خبر داد:

کمک 400 میلیونی مردم شفت به مناطق سیل‌زده کشور

asdasd
کد خبر : ۷۴۶۹۷۶

فرماندار شفت از کمک 400 میلیونی مردم شفت به مناطق سیل‌زده کشور خبر داد.

به گزارش ایلنا از شفت، جلسه ستاد جمع‌آوری کمک‌های مردمی شهرستان شفت به سیل‌زدگان کشور به ریاست محمدرضا محسنی فرماندار شفت در سالن اجتماعات میرزای شفتی فرمانداری برگزار شد.

فرماندار شفت در این نشست با اشاره به اینکه سال 1398 از سوی رهبر انقلاب به‌عنوان سال رونق تولید نامگذاری شده و  همه دستگاه‌های اجرایی و خدماتی این شهرستان باید در راستای تحقق سیاست‌های نظام و برنامه‌های ابلاغی دولت تلاش مضاعفی را انجام دهند، افزود:  همدلی و انسجام ملی رمز عبور از مشکلات است.

وی با بیان اینکه در نخستین روزهای سال نو وقوع سیل 24 استان کشور را فراگرفت و خسارات زیادی را به مردم و زیرساخت‌های عمرانی وارد کرد، افزود: مردم ایران اسلامی همواره ثابت کرده‌اند که در بحران‌ها پشتیبان یکدیگر هستند و با این انسجام و همدلی عبور از مشکلات آسان تر خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه همزمان با وقوع سیل؛ مردم شهرستان شفت به سان دیگر مناطق کشور به صورت خودجوش به کمک سیل‌زدگان شتافتند، افزود: تاکنون بالغ بر 400 میلیون ریال کمک‌های نقدی و غیرنقدی مردم شهرستان شفت توسط جمعیت هلال‌احمر، کمیته امداد و سپاه جمع‌آوری شده است .

محسنی بر سازماندهی کمک‌های مردمی براساس نیازمندی‌های اعلام شده از سوی هلال‌احمر در مناطق سیل‌زده تاکید کرد و افزود: این تدبیر ضمن بهبود خدمات رسانی به مردم  سبب افزایش نظارت ها بر روند کمک‌رسانی‌ها خواهد شد .

فرماندار شفت به گستره مناطق سیل‌زده در کشور اشاره و خواستار برنامه‌ریزی و تمرکز ارسال کمک های مردمی در این شهرستان شد.

نماینده عالی دولت در شفت در پایان به مدیران دستگاه‌های دولتی پیشنهاد داد تا حقوق یک‌روز خود را به سیل‌زدگان کشور اهدا کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز