خبرگزاری کار ایران

شیرزاد خبر داد:

آماده‌باش ستاد بحران شهرداری رشت در روزهای بارانی

asdasd
کد خبر : ۷۴۵۱۸۰

رئیس کمیسیون بهداشت، محیط زیست و خدمات شهری شورای رشت از آماده باش کامل ستاد بحران شهرداری رشت به منظور مقابله با بروز هرگونه بحران به واسطه بارش باران‌های مداوم و سیل آسا طی روزهای آینده در شهر خبر داد.

به گزارش ایلنا از رشت، فاطمه شیرزاد با تسلیت به مناسبت درگذشت تعدادی از هموطنان در جریان بروز سیلاب های اخیر در برخی از نقاط کشور اظهار کرد: بروز سیلاب های اخیر در برخی از نقاط کشور زنگ خطر را در این باره برای شهرهای دیگر که دارای شرایط اقلیمی مشابه هستند به صدا درآورد.

وی به اعلام نظر کارشناسان هواشناسی‌پیرامون شرایط آب و هوایی چند روز آینده در استان‌های شمالی کشور اشاره کرد و گفت: بارندگی مداوم ممکن است به بروز آبگرفتگی و مشکلات متعاقب آن منجر شده و در این راستا طی تماس با سرپرست شهرداری و حوزه معاونت خدمات شهری به آمادگی کامل ستاد بحران شهرداری به منظور مقابله با آبگرفتگی و غیره در روزهای پیش رو تاکید شد.

شیرزاد با تاکید بر اینکه شهروندان نگران آبگرفتگی در سطح شهر نباشند، بیان کرد: شهروندان در صورت مشاهده آبگرفتگی و مشکلات متعاقب آن می توانند با سامانه ۱۳۷ تماس گرفته و یقین بدانند در اسرع وقت مشکلات‌شان برطرف می شود.

رئیس کمیسیون بهداشت و محیط زیست شورای رشت با قدردانی از پرسنل حوزه های خدمات رسان شهرداری گفت: نیروهای خدمات رسان شهرداری رشت به منظور پیشگیری از بروز هر گونه بحران طی روزهای اخیر دائما در حال خدمات‌رسانی بوده و امیدواریم پس از این نیز با تلاش‌های بی وقفه آنان مشکلی در شهر اتفاق نیافتد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز