خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان آرامستان های شهرداری رشت خبر داد:

جانمایی ۱۲۰۰ گل لاله با گلدان بر مزار شهدا در آستانه تحویل سال نو/ برپایی سفره هفت سین در ورودی صحن مقدس گلزار شهدا

asdasd
کد خبر : ۷۴۱۶۰۶

رئیس سازمان آرامستان شهرداری رشت از جانمایی ۱۲۰۰ گل لاله با گلدان بر مزار شهدا در آستانه تحویل سال نو خبر داد.

به گزارش ایلنا از رشت، سهراب راستگو رئیس سازمان آرامستان شهرداری رشت در هشتادمین جلسه کمیسیون بهداشت و محیط زیست شورای شهر رشت با اشاره به بودجه این سازمان در سال ۹۸ اظهار کرد: بودجه سازمان آرامستان شهرداری رشت در سال ۹۸ نسبت به سال ۹۷ حدود هفت درصد افزایش داشته است.

وی بودجه پیشنهادی سازمان آرامستان های شهرداری در سال ۹۸ را ۱۲ میلیارد و ۲۸۵ میلیون تومان اعلام کرد و گفت: نگاه ما در سازمان آرامستان نگاه خدمت رسانی به شهروندان بوده و تنها به دنبال درآمد زایی نیستیم.

رئیس سازمان آرامستان های شهرداری رشت با اشاره به اقدامات این سازمان در ایام نوروز اظهار کرد: خدمت رسانی سازمان آرامستان در ایام نوروز مانند روزهای عادی سال ادامه داشته و در سال آینده نیز اسکان مسافران نوروزی در ورودی وادی دولت آباد در برنامه قرار گیرد.

راستگو با اشاره به اینکه خدمات سازمان آرامستان ها در ایام نوروز با شیفت بندی لازم انجام می شود گفت: بعد از سال ها عملیات روکش آسفالت صحن مقدس گلزار شهدای رشت به مناسبت روز بزرگداشت شهدا اجرایی شد.

وی خاطرنشان کرد: در لحظه تحویل سال گلزار شهدا حال و هوای معنوی خاصی به خود خواهد گرفت و سیل عظیمی از جمعیت در گلزار شهدا با تجدید میثاق با آرمان های شهدا سال جدید را آغاز خواهند کرد.

رئیس سازمان آرامستان های شهرداری رشت از جانمایی ۱۲۰۰ گل لاله با گلدان بر مزار شهدا در آستانه تحویل سال نو خبر داد و افزود: همچنین با مشارکت سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری رشت سفره هفت سین در ورودی صحن مقدس گلزار شهدا برپا خواهد شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز