خبرگزاری کار ایران

در شصتمین جلسه کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای رشت؛

خدمات و عملکرد دستگاه های اجرایی در نمایشگاه دستاوردهای انقلاب پرشور و حرارت دنبال می شود

asdasd
کد خبر : ۷۲۲۱۳۹

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر رشت گفت: خدمات و عملکرد دستگاه های اجرایی در نمایشگاه دستاوردهای انقلاب پرشور و حرارت دنبال می شود.

به گزارش ایلنا از رشت، در شصتمین جلسه کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی شهر رشت، محمد حسن عاقل منش با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی اظهار داشت: خدمات و عملکرد دستگاه های اجرایی در نمایشگاه دستاوردهای انقلاب، شور و هیجان وصف ناشدنی به همراه دارد.

رییس کمیسیون فرهنگی شورا ادامه داد: خیلی از مردم در میز خدمت از دست اندرکاران به طور مستقیم خدمت گرفته اند و برای همه آنها این اقدامات جالب توجه بود.
 
عاقل منش با اشاره به اینکه روز ۱۲ بهمن ماه علاوه بر ورود رهبر انقلاب (امام راحل) به وطن روزی بوده که چهار تن از مشروطه خواهان رشت را در سال ۱۲۹۰ اعدام کرده اند، افزود: به همین مناسبت نمایشگاه اسناد مشروطه خواهان گیلان روزهای پنجشنبه و جمعه ۱۱ و ۱۲ بهمن در عمارت تاریخی حاج میرزا خلیل رفیع با مجموعه عکس و اسناد مجموعه دار گیلانی حسن اکبری برگزار می شود.
 
نامگذاری میدان پهلوان بررسی شد
 
عاقل منش در ادامه بیان داشت: طرحی با امضای هشت عضو شورا برای نامگذاری به کمیسیون رسید که میدانی را از طرف پیربازار به افتخار ورزشکار نامی رشت مصطفی رضازاده به نام پهلوان نامگذاری شود و تندیس و یادمانی هم در میدان نصب نمایند که برای بررسی بیشتر قرار شد به طور کارشناسی دنبال شود.
 
رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی شهر رشت، افزایش میانگین ۲۰ درصد بلیت بازی شهر شادی را به نقد و نظر اعضای کمیسیون گذاشت و پس از بحث و بررسی اعضای کمیسیون با افزایش ۲۰ درصدی قیمت بلیت وسایل بازی شهرشادی مطابق سالهای پیش موافقت کردند.
 
همچنین در زمینه بررسی بودجه فعالیتهای فرهنگی و هنری مقرر گردید در نشستی ویژه آیتم به آیتم و موضوع به موضوع بودجه فعالیتها و اقدامات فرهنگی رشت در نشستی ویژه مورد بحث و بررسی قرار گیرد.
مدیر ارتباطات و امور بین الملل شهرداری رشت گفت: پیشنهاد داده بودیم به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب ۴۰ برنامه کلیدی شهر رشت را به مردم بیشتر بشناسانیم.
 
وی تاکید کرد: این پروژه ها می توانند معرف شهرمان باشد و موید اقدامات موثری که بازخورد مناسبی در شهر خواهد داشت.
 
قدیمی ادامه داد: خوشبختانه ایده برگزاری نمایشگاه در پیاده راه فرهنگی شهر رشت موثر بوده و با استقبال شهروندان مواجه شده است.
 
رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری رشت با اشاره به اینکه برنامه های مختلف این سازمان با عنوان چله انقلاب برگزار می شود، بیان داشت: از شب یلدا و پس از آن روز رشت تا دهه فجر همه برنامه های فرهنگی امسال با عنوان چله انقلاب تدارک دیده شده است.
 
حسنی سپس به برخی برنامه های دهه فجر همچون تئاتر خیابانی، برنامه های آیینی و شرکت در نمایشگاه پیاده راه اشاره کرد و گفت: خوشبختانه استقبال هم خوب بوده است.
فاطمه شیرزاد با اشاره با انجام و اجرای برنامه های فرهنگی و از جمله فضاسازی شهری با قدردانی از روسای سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی و همچنین سیما، منظر و فضای سبز شهری اظهار داشت: باید در اجرای برنامه ها حساسیت ایام فاطمیه لحاظ شود.
 
وی افزود: برنامه ریزی باید به گونه یی باشد تا با نشان دادن عظمت و شکوه دهه فجر تقارن آن با ایام فاطمیه هم مد نظر باشد.
 
شیرزاد از روسای این دو سازمان خواست تا موضوعات اجرایی را رصد کنند و از بروز تداخل برنامه ها جلوگیری شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز