خبرگزاری کار ایران

مدیرکل کمیته امداد گیلان مطرح کرد:

پیگیری پرونده‌های مددجویان و احصاء حقوق خانواده‌های نیازمند توسط فرماندهی نیروی انتظامی

asdasd
کد خبر : ۷۱۸۵۹۰

مدیرکل کمیته امداد گیلان گفت: بسیاری از مددجویان و اقشار آسیب‌پذیر جامعه نمی‌توانند به‌تنهایی از حقوق خود دفاع کنند بنابر این با کمک و همراهی مجموعه نیروی انتظامی احقاق حقوق این خانواده‌ها در کمترین زمان ممکن انجام می‌شود.

به‌گزارش ایلنا از رشت، عباس اهرابی مدیرکل کمیته امداد گیلان در دیدار با فرماندهی نیروی‌انتظامی استان امنیت و آسایش را از جمله ضروریات هر زندگی اجتماعی دانست و گفت: مجموعه نیروی انتظامی از جمله مهم‌ترین ارکان حفظ امنیت و آرامش در جمهوری اسلامی ایران هستند که با صلابت تمام همت خود را صرف حفظ امنیت و آرامش در جامعه کرده‌اند.

وی با قدردانی از مشارکت فرماندهی نیروی انتظامی گیلان در ساخت واحدهای مسکونی برای مددجویان آسیب‌دیده در زلزله کرمانشاه افزود: با مشارکت این مجموعه هشت واحد مسکونی برای مددجویان کرمانشاهی که در زلزله خانه خود را از دست‌ داده بودند ساخته شد.

اهرابی با اشاره به پیگیری پرونده‌های مددجویان تحت حمایت، کمک برای شناسایی مجرمان و احصاء حقوق خانواده‌های نیازمند توسط فرماندهی نیروی انتظامی گیلان تصریح کرد: بسیاری از مددجویان و اقشار آسیب‌پذیر جامعه نمی‌توانند به‌تنهایی از حقوق خود دفاع کنند بنابراین با کمک و همراهی مجموعه نیروی انتظامی احقاق حقوق این خانواده‌ها در کمترین زمان ممکن انجام می‌شود.

 سردار محمدرضا اسحاقی، فرمانده نیروی انتظامی استان گیلان با قدردانی از مجموعه کمیته امداد به دلیل ارائه خدمات گسترده به نیازمندان گفت: کمیته امداد پناهگاه امنی برای اقشار ضعیف جامعه است که امدادگران این نهاد با اخلاص و بی‌منت به نیازمندان خدمت می‌رسانند.

وی همچنین آمادگی مجموعه نیروی انتظامی گیلان را برای مشارکت در امور خیرخواهانه و همچنین رسیدگی به پرونده‌های خانواده‌های تحت حمایت برای پیشگیری از ضایع شدن حقوق آن‌ها اعلام کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز