خبرگزاری کار ایران

در جلسه ستاد بحران شهرستان مطرح شد؛

دستور فرماندار آستارا برای آماده‌باش مقابله با مشکلات احتمالی بارش برف

asdasd
کد خبر : ۷۱۵۷۸۸

فرماندار آستارا تاکید کرد: دستگاه‌های خدمات رسان با تجهیزات و امکانات کافی در مناطق کوهستانی و سخت گذر حضور داشته باشند و از بروز بحران و خطرات احتمالی جلوگیری کنند.

به گزارش ایلنا از آستارا، یونس رنجکش در پنجمین جلسه ستاد هماهنگی مدیریت بحران شهرستان آستارا افزود: مدارس و مساجد منطقه حیران و دیگر نقاط کوهستانی برای اسکان اضطراری آماده و مسیر دسترسی به تصفیه خانه آب بهارستان به منظور پایش تاسیسات آب رسانی باز باشد.

وی اضافه کرد: باران و برف موجب ریزش سنگ و گل و لای کوه به محور آستارا-اردبیل می‌شود و راهداران و پلیس راه با آمادگی کامل، جاده را برای تردد در پایان هفته مهیا کنند.

رنجکش ادامه داد: جمعیت هلال احمر آستارا با بهره‌گیری از نیروهای امدادی برای کمک به حادثه‌دیدگان احتمالی و بخشداران و دهیاران با تشکیل جلسه اضطراری ستاد مدیریت بحران در روستاها از آمادگی کامل برخوردار شوند.

فرماندار آستارا گفت: بحران و حادثه زمان مشخص ندارد و قصور در خدمات رسانی و رفع مشکلات مردم، از هیچ مدیری پذیرفته نیست.

وی اظهار داشت: شهروندان منطقه نیز اقدامات لازم را برای مدیریت بحران‌های احتمالی در محدوده‌های شهری داشته باشند.

وی همچنین خواستار استقرار ماشین آلات راهداری در مسیر و جایگاه های معیّن شده توسط اداره راهداری و شهرداری ها در سطح شهرستان شد.

فرماندار آستارا اضافه کرد: این آمادگی باید تا پایان سال ادامه داشته باشد.

رمضان دانش سرپرست اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای آستارا نیز در این جلسه با اشاره به بارش باران و برف از اواخر هفته جاری، از آمادگی راهداران برای تامین امنیت و خدمات رسانی به خودروها در محورهای مواصلاتی و تجهیز دو تیم تخصصی راهداری به بیش از 10 دستگاه لودر، گریدر و کامیون خبر داد.

فردین فرتوت نیا رئیس اداره هواشناسی آستارا هم گفت: برای پنجشنبه و جمعه هفته جاری بارش برف در ارتفاعات و گردنه حیران آستارا و بارش باران و آبگرفتگی در مناطق جلگه ای پیش بینی می شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز