خبرگزاری کار ایران

کاهش التهاب بازار با همت فعالان عرصه تولید و صنعت محقق شد

asdasd
کد خبر : ۷۱۵۵۷۰

استاندار گیلان در بازدید از واحدهای تولیدی وصنعتی گیلان گفت: با همت فعالان حوزه تولید و صنعت از تنش های بازار ارز و التهاب بازار با موفقیت عبور کردیم.

به گزارش ایلنا از رشت، مصطفی سالاری در حاشیه بازدید از چند واحد تولیدی و صنعتی استان به خبرنگاران گفت: با توجه به شرایط اقتصادی کشور در ماههای اخیر و ایجاد تنش های ارزی در بازار ، واحدهای تولیدی و صنعتی نیز با چالش اقتصادی مواجه شدند اما با اقتدار به فعالیت خود ادامه دادند و با کنترل وضع موجود ثبات را در حوزه اقتصادی به وجود آوردند.

وی با بیان اینکه هم اکنون دولت با تلاش های جدی زیرساخت کنترل نرخ ارز و ثبات آن را محقق کرده،تصریح کرد: در استان هم اقداماتی جهت حمایت از سرمایه گذاری در حوزه اقتصادی به عمل آمده تا شاهد توسعه صنایع در گیلان و اتکا به تولید و درآمد داخلی باشیم.

سالاری به برخی مشکلات در حوزه تولید اشاره کرد و افزود: سود بالای تسهیلات و نیاز به افزایش نقدینگی از جمله دغدغه تولیدکنندگان است که با تعامل بانک ها برای رفع آن تلاش می کنیم.

نماینده عالی دولت در گیلان با بیان اینکه در صنایع گیلان استفاده از تکنولوژی و بهره گیری از نیروی انسانی کارآمد مورد توجه قرار گرفته،جلوگیری از واردات کالاهای مشابه خارجی را ضرورتی در جهت حمایت از تولیدکننده داخلی و بهبود فضای کسب و کار در کشور خواند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز