خبرگزاری کار ایران

عصر امروز انجام شد؛

برگزاری اولین کمیته فنی رفع موانع سرمایه‌گذاری میراث فرهنگی گیلان

asdasd
کد خبر : ۷۱۴۶۵۰

اولین کمیته فنی رفع موانع طرح‌های سرمایه گذاری در جهت موافقت اصولی و تسهیل در بروکراسی اداری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گیلان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از رشت، عصر امروز در این کمیته که با حضور و نظارت مستقیم مدیرکل و کارشناسان و سرمایه‌‌‌گذاران بخش خصوصی برگزار شد، ۴۸ طرح سرمایه‌‌گذاری در دستورکار بررسی و اقدام عاجل در جهت تسریع در روند اجرایی کار قرار گرفت.

به دستور شهروز امیر انتخابی، مدیرکل میراث فرهنگی گیلان این کمیته قرار است به صورت مدون و هر هفته در جهت تسهیل کار سرمایه‌‌‌گذاران برگزار شده تا با ایجاد طرح‌‌های گردشگری موجب جذب گردشگر و اشتغال پایدار در گیلان اقدامات موثری صورت بگیرد.

استان گیلان با ظرفیت کم‌‌نظیر گردشگری در کشور می‌‌تواند اقتصاد بسیار پویا و اشتغال پایداری داشته باشد تا با این مهم بتوان از مهاجرت جوانان گیلانی به استان‌های همجوار جلوگیری کرد.

لازمه این اقدام و مهاجرت معکوس تخصص محوری و تلاش شبانه‌‌روزی و تسهیل در روند سرمایه‌‌گذاری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گیلان و سایر دستگاه‌‌های مرتبط را می‌‌‌طلبد که این مهم با رویکرد جدید در حال تحقق بوده و امید است که روز‌‌به‌‌روز رو به رشد باشد.

با توجه به دغدغه‌‌های استاندار گیلان در جهت توسعه گردشگری و بوم‌‌گردی که می‌‌تواند در توسعه اقتصادی استان نقش محوری داشته باشد تحرک و تخصص محوری مهمترین دستگاه اجرایی استانی مانند گیلان، اداره کل میراث فرهنگی گیلان است که می‌‌تواند در توسعه اقتصادی و اشتغال پایدار و مهاجرت معکوس نقش اساسی را ایفا کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز