خبرگزاری کار ایران

افتتاح ۷۳۵ پروژه برق رسانی شهری و روستایی گیلان در دهه فجر

asdasd
کد خبر : ۷۰۸۹۴۲

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان گفت: در دهه فجر امسال تعداد ۷۳۵ پروژه شهری و روستایی با اعتباری بالغ بر ۴۰۲ میلیارد ریال برقرسانی می‌شود.

به گزارش ایلنا از رشت، جمشید طالبی  گفت: تعداد ۷۳۲ پروژه برق رسانی شهری و روستایی در خصوص احداث و اصلاح شبکه فشار ضعیف هوایی و زمینی، شبکه فشار متوسط هوایی و زمینی و نصب ترانسفورماتور های هوایی، زمینی و کمپکت (برای تقویت ولتاژه شبکه ) و تبدیل سیم مسی به کابل خودنگهدار جمعا به مبلغ بیش از ۳۹۰ میلیارد ریال و ۳ پروژه (تامین برق روستایی ) به مبلغ بیش از ۱۱ میلیارد ریال در دهه فجر افتتاح و به بهره‌برداری می رسد.

 طالبی از برق رسانی به ۶۳ خانوار روستایی  خبرداد و تصریح کرد: از این تعداد، روستاهای برون بالا و وسی از توابع شهرستان تالش و روستای گردلات از توابع شهرستان رودبار بوسیله انرژی خورشیدی تامین برق می شوند.

برق رسانی به روستاهای زیر ۱۰ خانوار در اولویت 

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان یاد آور شد: تمامی روستاهای بالای ۲۰ خانوار طبق سرشماری سال ۸۵ در سال ۱۳۸۹ برق دار شدند و درحال حاضر برق رسانی به روستاهای زیر ۱۰ خانوار پس از تامین اعتبار به ترتیب اولویت و درصورت اخذ مجوز از سازمان منابع طبیعی در دست است.

شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان در حال حاضر بیش از یک میلیون و ۴۰۰ هزار مشترک دارد که از این مقدار حدود ۷۸ درصد کل مشترکین را، مشترکین خانگی تشکیل می دهند و بیشترین فراوانی را در سطح استان گیلان به خود اختصاص داده اند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز