خبرگزاری کار ایران

شیرزاد تاکید کرد:

بهره‌مندی از ظرفیت پژوهشگران رشتی در بنیاد ایران شناسی/ نگاه به دور از تبعیض به تمامی موسسات فرهنگی ، هنری و قرآنی در رشت

asdasd
کد خبر : ۷۰۶۷۴۸

عضو کمیسیون برنامه و بودجه شورای رشت گفت: با توجه به اینکه قرار است شورا و شهرداری رشت در زمینه استقرار بنیاد ایران شناسی مساعدت کند، انتظار داریم استفاده از ظرفیت پژوهشگران رشتی در انجام برنامه های پژوهشی به صورت یک الزام به این بنیاد تاکید شود.

به گزارش ایلنا از رشت، فاطمه شیرزاد با اشاره به اینکه شورای رشت همواره از موسسات فرهنگی، قرآنی ، هنری و غیره حمایت کرده است، اظهار کرد: نگاه حمایتی شورا باید متوجه تمامی موسسات بوده و از تبعیض خودداری شود.

وی به پیشنهاد رئیس‌بنیاد ایران‌شناسی‌گیلان پیرامون استقرار این بنیاد در داخل یکی از ساختمان‌های تاریخی و فرهنگی رشت اشاره کرد و گفت: واحد املاک شهرداری رشت برای تصمیم‌گیری بهتر اعضای شورا در این باره لیست کلیه ساختمان های تاریخی رشت را به شورا ارسال کند.
 
شیرزاد با بیان اینکه تعداد دیگری از موسسات فرهنگی ، قرآنی و غیره نیز در انتظار مساعدت اعضای شورا در چنین مباحثی هستند افزود: امیدوارم با رویکرد منطقی و عقلانی در این باره بتوانیم به موسسات دیگری که از گذشته در این باره مکاتبه کرده‌اند نگاهی عادلانه و به دور از تبعیض داشته باشیم.
 
وی با تاکید به بهره مندی بنیاد ایران شناسی حوزه گیلان از ظرفیت پژوهشگران رشت در انجام برنامه های پژوهشی بیان کرد: استفاده از ظرفیت پژوهشگران رشتی در انجام برنامه های پژوهشی به صورت یک الزام به این بنیاد تاکید شود.
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز