خبرگزاری کار ایران

تا پایان سال‌جاری انجام می‌شود؛

بهره‌برداری از پنج طرح جدید گردشگری، بندری و زیرساختی در منطقه آزاد انزلی

asdasd
کد خبر : ۷۰۰۸۶۴

رییس هیات‌مدیره و مدیرعامل سازمان ضمن بازدید و بررسی روند اجرای پروژه‌های عمرانی و گردشگری منطقه از افتتاح این پروژه‌های زیرساختی تا پایان سال‌جاری خبر داد.

به گزارش ایلنا از بندرانزلی، پروژه‌های سرمایه گذاری بخش‌خصوصی در مجتمع بندری کاسپین از جمله اسکله جدید و انبارهای سرپوشیده به مساحت ۱۰ هزار متر مربع، مخازن جدید غلات، روغن و اسکله نفتی بخشی از پروژه‌های زیرساختی بندری بود مورد بازدید قرار گرفت.

براین اساس بازدید از روند انجام خدمات‌بندری در اسکله چند منظوره سازمان و همچنین طرح توسعه پسکرانه بندرکاسپین و محل احداث اسکله جدید رو رو در مجتمع بندری کاسپین که عملیات احداث ابتدای سال آینده آغاز خواهد شد از دیگر برنامه‌های این روز بود.

رییس هیات‌مدیره و مدیرعامل سازمان از روند احداث منظرگاه ساحلی منطقه در فاز تجارت و گردشگری که برای بهره مندی گردشگران از زیبایی‌های دریای خزر و ثبت لحظات ماندگار طراحی شده دیدار کرد، این جاذبه جدیدگردشگری ساحلی منطقه تا نوروز امسال پذیرای گردشگران خواهد بود.

 مسرور در پایان از طرح توسعه آماده‌سازی نوار ساحلی منطقه آزاد انزلی و پروژه فاز دوم ساختمان اداری سازمان بازدید کرد.

در جریان این بازدید، مهندسان مشاور، پیمانکاران، معاونان و مدیران مرتبط سازمان نیز حضور داشتند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز