خبرگزاری کار ایران

فرماندار شفت:

خشونت یک آسیب اجتماعی و ریشه بسیاری از جرایم است

asdasd
کد خبر : ۷۰۰۱۶۷

فرماندار شفت بیان کرد: خشونت یک آسیب اجتماعی و ریشه بسیاری از جرایم است .

به گزارش ایلنا از شفت، محمدرضا محسنی در نشست شورای پیشگیری از وقوع جرم شهرستان شفت در سالن میرزای شفتی فرمانداری با اشاره به اینکه ایجاد آرامش اجتماعی با همگرایی و بهره گیری از همه ظرفیت های موجود محقق می شود گفت: مجموعه فرمانداری و دادگستری شهرستان شفت ضمن حفظ استقلال در راستای پیشبرد اهداف و برنامه های اجرایی گام برمی دارند .

فرماندار شفت با بیان اینکه خشونت یک آسیب اجتماعی و ریشه بسیاری از جرایم است افزود : آسیب شناسی و افزایش آگاهی های عمومی گام نخست مقابله با این پدیده نکوهیده است .

وی با اشاره به اینکه نگاه پیشگیرانه  به جرایم با اقدامات ایجابی محقق و ماندگار می گردد اذعان داشت : آموزش های مستمر در خانواده و اجتماع می تواند سبب کاهش نزاع های فردی و اجتماعی شود و در این راستا نقش خانواده ،  مهدهای کودک ، آموزش و پرورش و دانشگاه ها برجسته است .

وی یکی از دلایل مهم وقوع خشونت کم توجهی به آموزه های دینی و مذهبی در جامعه است افزود: فروتنی و اخلاق مداری نقطه مقابل خشونت است و دستگاه های ذیربط باید در این راستا تلاش بیشتری انجام دهند .

محسنی با بیان اینکه برگزاری دوره های آموزشی حقوق کودکان و زنان ، و حقوق شهروندی در شهرستان شفت را راستای پیشگیری از وقوع جرایم است افزود : راه اندازی میز خدمت از سوی دولت نیز در راستای افزایش رضایت مندی و آگاهی افراد جامعه از حقوق شهروندی خویش است .

این نشست با حضور جان احمد آقایی معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری گیلان و اعضای شورای تامین شهرستان شفت و دستگاه های ذیربط برگزار شد  .

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز