خبرگزاری کار ایران

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری:

علما باید به وضعیت حوزه‌های علمیه رسیدگی کنند/ روحانیت باید ابتدا خودش تهذیب نفس داشته باشد

asdasd
کد خبر : ۶۸۶۵۶۲

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری گفت: رسیدگی به مشکلات حوزه‌های علمیه و برطرف کردن آن اجر دنیوی و اخروی دارد.

به گزارش ایلنا از رشت، آیت‌الله سیدعلی حسینی اشکوری در دیدار با جمعی از طلاب و علمای استان گیلان در رشت اظهار داشت: حادثه اربعین حادثه‌ای عظیم است.

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری با تاکید بر اینکه علمای حوزه نباید به برگزاری درس اخلاق بی‌توجهی کنند گفت: اگر جوانان رها شوند، بازگرداندن آن‌ها به مسیر صحیح بسیار دشوار است.

آیت‌الله حسینی اشکوری با اعلام اینکه علما باید به وضعیت حوزه‌های علمیه رسیدگی کنند، خاطرنشان کرد: رسیدگی به مشکلات حوزه‌های علمیه و برطرف کردن آن اجر دنیوی و اخروی دارد.

عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه روحانیت فعال در دانشگاه‌ها باید به وضعیت جوانان دانشجو توجه داشته باشند تصریح کرد: مردم وضعیت روحانیت را رصد می‌کنند و روحانیت را الگو می‌دانند.

آیت‌‌الله حسینی اشکوری با بیان اینکه سلوک و رفتار روحانیت باید برای مردم الگو باشد عنوان داشت: روحانیت برای اینکه الگوی جامعه باشد باید ابتدا خودش تهذیب نفس داشته باشد.

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه براساس روایتی از امام سجاد(ع)، منافق کسی است که نهی از منکر می‌کند اما خودش اعمال منکر انجام می‌دهد، گفت: علما باید به گفته‌های خود عمل کنند.

آیت‌الله حسینی اشکوری با اشاره به اینکه عناوین دنیوی ماندگار نیستند و روزی از بین می‌روند، خاطرنشان کرد: مشکلاتی در حوزه‌های علمیه وجود دارد که باید نسبت به رفع سریع آنها اقدام کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز