خبرگزاری کار ایران

با حضور رئیس جمعیت هلال احمر کشور انجام شد؛

افتتاح پایگاه امداد و نجات در آستانه اشرفیه

asdasd
کد خبر : ۶۸۱۸۵۶

پایگاه امداد و نجات لاکوژده در شهرستان آستانه اشرفیه افتتاح شد.

به گزارش ایلنا از آستانه اشرفیه، با حضور علی اصغر پیوندی رئیس جمعیت هلال احمر کشور پایگاه امداد و نجات لاکوژده در شهرستان آستانه اشرفیه افتتاح شد.

در حاشیه افتتاح این پروژه پیوندی ریاست جمعیت هلال احمر کشور با اشاره به ابعاد سیل اخیر در گیلان از تلاش امدادگران هلال احمر در جریان این حادثه قدردانی کرد و اظهار داشت: ۱۷ پایگاه هلال احمر در استان گیلان بسیار فعال بوده و خدمات خوبی را به ثمر رسانده است.

وی با تاکید بر ضرورت ترویج و گسترش فعالیت های امدادی در جامعه به ویژه مشارکت جویی از گروه سنی جوان و نوجوان تصریح کرد: باید با رویکرد توسعه گرایانه در جهت خدمات رسانی به مردم گام برداشت.

پیوندی با تسلیت به خانواده هایی که عزیزان‌شان را در حادثه سیل از دست دادند، همدلی مسئولان و مردم را راهکاری برای کاهش آسیب های مالی، جانی و اجتماعی دانست.

وی همچنین به مشکلات زیرساختی در حوزه امداد و نجات اشاره کرد و افزود: در تلاشیم تا در جهت رفاه حال هموطنان در حوزه خودرویی و مکانیکی هم تقویت شویم.

رئیس جمعیت هلال احمر کشور در پایان از پناهی خیری که زمین خود را برای احداث پایگاه امداد و نجات لاکوژده اهدا کرد، تقدیر و تشکر کرد.

محمدحسین قربانی نماینده مردم آستانه اشرفیه در مجلس شورای اسلامی نیز در جریان افتتاح پروژه مذکور با اشاره به آمار گردشگران ورودی به استان در ایام مختلف سال بر اهمیت توجه به فعالیت های امدادی در این منطقه تاکید کرد.

وی توسعه و تجهیز ناوگان و افزایش تعداد آمبولانس هلال احمر در گیلان را امزی مهم خواند و افزود: حضور عوامل امدادی هلال احمر در نگاه اقشار مختلف جامعه موجب دلگرمی است زیرا خدمات این جمعیت هلال احمر در حوادث مختلف توانمندی بالای پرسنل این نهاد برای کاهش بحران را نشان می دهد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز