خبرگزاری کار ایران

۲۶ مهرماه انجام می‌شود؛

برگزاری یادواره شهدای ورزشکار رشت و سومین سالگرد طاهرنیا شهید مدافع حرم

asdasd
کد خبر : ۶۸۱۶۳۳

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری رشت از مشارکت در برگزاری دومین یادواره شهدای ورزشکار به همت فرماندهی سپاه ناحیه مرکزی رشت و بسیج ورزشکاران سپاه رشت خبر داد.

به گزارش ایلنا از رشت، علیرضا حسنی گفت: این یادواره با حضور اقشار مختلف مردم و جامعه بزرگ ورزش استان روز پنجشنبه ۲۶ مهرماه ۹۷ ساعت ۱۰ صبح در مجموعه ورزشی یادگار امام، سالن نامجو برگزار می شود.

وی افزود: دومین یادواره شهدای ورزشکار رشت به همت فرماندهی سپاه ناحیه مرکزی رشت و بسیج ورزشکاران سپاه رشت و با مشارکت اداره کل ورزش و جوانان استان گیلان و سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه این یادواره با هدف گرامیداشت یاد و خاطره شهدا ورزشکار استان برگزار می شود، اظهار داشت: در این برنامه در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، این شهدای ورزشکار معرفی و از خانواده های آن ها تقدیر و تکریم بعمل می آید.

علیرضا حسنی با بیان اینکه دومین یادواره شهدای ورزشکار با حضور مسئولان استانی، هیئت‌های ورزشی و پیشکسوتان جامعه ورزش در رشت برگزار می‌شود، اظهار داشت: حجت الاسلام و المسلمین تسخیری، سخنران و حاج سید کاظم موسوی، مداح این یادواره هستند.

وی در ادامه بیان داشت: سومین سالگرد شهید مدافع حرم سجاد طاهر نیا نیز با سخنرانی سردار عبدالفتاح اهوازیان و مداحی کربلایی داود شکاری پنجشنبه ۲۶ مهرماه ۹۷ ساعت ۱۷ در گلزار شهدای شهرستان رشت با مشارکت سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری رشت برگزار می شود.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری در پایان از خانواده‌های معظم شهدا و جامعه ورزش استان جهت حضور در دومین یادواره شهدای ورزشکار رشت و سومین سالگرد شهید مدافع حرم سجاد طاهر نیا دعوت به عمل آورد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز