خبرگزاری کار ایران

بازدید نماینده مردم سیاهکل و لاهیجان در مجلس از پروژه فاضلاب مسکن مهر سیاهکل

asdasd
کد خبر : ۶۸۱۰۷۲

مدیر امور آبفای سیاهکل در بازدید مدیرعامل آبفای گیلان و نماینده مردم سیاهکل و لاهیجان در مجلس شورای اسلامی از پروژه فاضلاب مسکن مهر این شهرستان به تشریح چالشهای منابع آبی و فاضلاب بهداشتی در شهر سیاهکل و دیلمان پرداخت.

به گزارش ایلنا از سیاهکل، در این بازدید سیدمحسن‌حسینی رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل آبفای گیلان با اشاره به اهمیت شناسایی منابع آبی جدید به منظور تأمین آب مورد نیاز شهرستان سیاهکل بر لزوم بهسازی و بازسازی چشمه های موجود تأکید کرد و اظهار داشت: طرح مطالعات فاضلاب بهداشتی شهر دیلمان نیز باید مورد بررسی قرار گیرد.

ذبیح الله نیکفر نماینده مردم شهرستانهای سیاهکل و لاهیجان در مجلس شورای اسلامی ضمن ابراز خرسندی از اقدامات آبفای گیلان در راستای اجرای پروژه های آب و فاضلاب تصریح کرد: دیون پیمانکاران در سه بخش آب ، فاضلاب و مسکن مهر از محل اعتبارات استانی و ملی را پیگیری خواهد کرد.

گفتنی است در بازدید از پروژه فاضلاب مسکن مهر 188 واحدی و 76 واحدی شهر سیاهکل مدیرعامل آبفای گیلان از پیگیری‌های‌نیکفر نماینده مردم این شهرستان در مجلس شورای و رضا اسلامی فرماندار سیاهکل در تأمین اعتبارات مورد نیاز و رفع موانع در روند اجرای این پروژه ها تقدیر و تشکر کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز