خبرگزاری کار ایران

افزایش ثبت‌نام زائران اربعین با کاهش 35 درصدی نرخ ارز در گیلان

asdasd
کد خبر : ۶۸۰۲۲۵

استاندار گیلان با اشاره به دستور کاهش 35 درصدی نرخ ارز نسبت به ارز نیما توسط رئیس‌جمهور برای زائران اربعین حسینی گفت: این اقدام منجر به افزایش میزان ثبت نام زائران گیلانی اربعین حسینی در 48 ساعت گذشته شده است.

به گزارش ایلنا از رشت، مصطفی سالاری در جلسه ستاد اربعین حسینی استان گیلان با اشاره به اینکه امیدواریم میزان ثبت‌نام زائران اربعین نسبت به سال گذشته افزایش داشته باشد افزود: هرگونه نذوراتی که از سوی دستگاه‌های عضو این ستاد جمع‌آوری می‌شود باید از طریق ستاد عتبات استان گیلان و با هماهنگی فرمانداران به موقع هزینه شود.

وی با اشاره به اینکه اعضاء ستاد اربعین حسینی باتوجه به اقدام‌های موثر در سال‌های گذشته اشراف خوبی به وظایف دارند اظهار داشت: تلاش ما بر این است مراسم اربعین حسینی با کمترین مشکلات و با شکوه و عظمت خاصی برگزار شود.

نماینده عالی دولت در گیلان به ورود زائران خارجی از مرز آستارا برای شرکت در راهپیمایی اربعین حسینی اشاره و خاطرنشان کرد: باید تلاش شود زمان توقف زائران در مرز آستارا کاهش پیدا کند و بدون هر مشکلی از مرز عبور کنند.

وی به تقویت زیرساخت‌های موجود در مرز آستارا برای ارائه خدمات بهتر به زائران تأکید و تصریح کرد: خوشبختانه نسبت به سال گذشته نواقص موجود برطرف شده و در این مسیر هر اقدام مورد نیازی به صورت عاجل انجام می‌گیرد.

استاندار گیلان به افزایش حجم حضور زائران خارجی در مرز آستارا طی روزهای آتی نیز اشاره و خاطرنشان کرد: با تشکیل کمیته امنیتی ویژه زائران اربعین حسینی، نهادهای نظارتی و امنیتی در این خصوص تدابیر و هماهنگی‌های لازم را به عمل آورند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز