خبرگزاری کار ایران

رنجکش :

فرصت سرمایه گذاری برای بخش خصوصی در سواحل آستارا فراهم است

asdasd
کد خبر : ۶۷۴۲۵۱

فرماندار آستارا گفت: فرصت سرمایه گذاری برای بخش خصوصی در سواحل این شهرستان فراهم است.

به گزارش ایلنا از آستارا، یونس رنجکش در جلسه ستاد ساماندهی سواحل شهرستان آستارا که با حضور نمایندگان بازرسی سواحل وزارت کشور برگزار شد گفت: هیچ محدودیتی برای ارائه خدمات و سرمایه گذاری های جدید و نوآور در این سواحل وجود ندارد و با جدیت از سرمایه گذاران حمایت می شود.

وی اضافه کرد: هیچ دولتی به تنهایی  قادر به اجرای طرح های سرمایه گذاری نیست و تنها می تواند با حمایت بخش خصوصی اهداف توسعه را به پیش ببرد.

وی یادآور شد: این شرایط در آستارا فراهم است و هم اکنون سرمایه‌گذاران مختلفی با ارائه طرح های خدمات گردشگری و دریافت مجوز های مربوطه در صدد ایجاد تاسیسات و امکانات مورد نیاز متناسب با نیازهای شهرستان هستند.

وی اضافه کرد: آستارا دارای بیش از ۱۸ کیلومتر نوار ساحلی است که در این مسیر ۳ طرح سالم سازی توسط شهرداری های آستارا و لوندویل و محیط زیست با همکاری های فرمانداری فعالیت دارند و ایجاد دو تفرجگاه و خدمات و تفریحات ساحلی توسط بخش خصوصی نیز در حال پی گیری است.

وی ادامه داد: ارائه خدمات مناسب و با کیفیت از سیاست های حمایتی فرمانداری است و تلاش داریم ضمن توسعه طرح ها کیفیت خدمات و رضایتمندی عمومی نیز افزایش یابد و  اولین شناگاه الگویی استان گیلان در آستارا که با حمایت فرمانداری  و توسط شهرداری آستارا در ساحل سفیر امید ایجاد شده است از جمله اقدامات در این زمینه است.

فرماندار آستارا با اشاره به ایجاد نشاط اجتماعی و توجه به آموزش های عمومی با ارائه برنامه های فرهنگی و هنری و ترویج فرهنگ اصیل ایرانی _اسلامی با توجه به ظرفیت سواحل را از جمله برنامه های هدایتی و حمایتی فرمانداری در یکسال اخیر عنوان کرد.

وی افزود: در این مدت با برنامه ریزی های انجام شده شاهد اجرای برنامه های خوبی در سطح ملی و استانی و شهرستانی بودیم.

رنجکش یکی از مشکلات ستاد ساماندهی سواحل شهرستان آستارا را عدم دقت و رعایت اصول ایمنی شنا و توجه نکردن برخی از گردشگران به هشدارهای ناجیان غریق دانست که موجب می شود هرساله حوادث ناگواری برای آنان بوجود آید که غرق شدن ۸ نفر در تابستان امسال در نقاط حادثه خیز سواحل آستارا نمونه ای از مشکلات است.

وی به کمبودهای ناشی از عدم حمایت مالی از طرح ها و برنامه های امداد و نجات اشاره و برضرورت حمایت و اختصاص بودجه مناسب برای پرداخت حقوق ناجیان غریق مناطق خطر آفرین و آموزش حرفه ای علاقه مندان در این رشته به عنوان یک فرصت شغلی فصلی تاکید کرد.

وی گفت: تمام اتفاق های خوب و برنامه ریزی های ستاد ساماندهی آستارا بدون هیچ اعتباری تنها با مدیریت و امکانات و فرصت ها و ظرفیت شهرستان انجام شده است.

رئیس ستاد ساماندهی سواحل و تفرجگاه های ساحلی  شهرستان آستارا ضمن تشکر از کلیه عوامل این ستاد در تابستان امسال و اجرای برنامه های مختلف از عدم حضور و ناکارآمدی برخی از دستگاه های اجرایی مسئول در شهرستان نیز انتقاد کرد.

وی به پرداخت حقوق ناجیان غریق اشاره و خواستار تمهیداتی در این زمینه و یادآور شد: هرچند که اقداماتی در این زمینه در آستارا انجام شده اما نیازمند حمایت و پشتیبانی های ملی و استانی هستیم.

 

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز