خبرگزاری کار ایران

فرماندار رشت مطرح کرد:

افزایش نشاط اجتماعی در گروی توسعه ورزش در جامعه

asdasd
کد خبر : ۶۷۲۷۸۴

فرماندار رشت افزایش نشاط اجتماعی را منوط به توسعه امر ورزش در جامعه دانست و گفت: در این مسیر تمام توان خود را به کار می‌گیرم.

به گزارش ایلنا از رشت، میرشمس مومنی‌زاده در دیدار اعضاء هیأت‌مدیره تیم فوتبال داماش که در محل دفتر فرماندار شهرستان صورت گرفت، با اشاره به اهمیت امر ورزش و لزوم توجه‌ ویژه به آن، گفت: به لحاظ ذائقه مردم، فوتبال جایگاه ویژه ای در بین آن‌ها دارد بطوریکه می توان گفت این ورزش با زندگی بخش زیادی از مردم، خصوصا جوانان، آمیخته است.

وی افزایش نشاط اجتماعی را منوط به توسعه امر ورزش در جامعه دانست و گفت: در این مسیر تمام توان خود را به کار می‌گیرم.

نماینده عالی دولت در مرکز استان با اشاره به نواقصی که در ورزشگاه های سطح شهرستان وجود دارد، گفت: تلاش می کنیم مشکلات را مرتفع کنیم. مومنی زاده با اظهار تاسف از برخی ناهنجاری ها و بداخلاقی هایی که گاها در ورزش رخ می دهد، تصریح کرد: ورزش همان اندازه که سازنده و مثبت است، می تواند مخرب باشد؛ بنابراین باید بر روی مسائل فرهنگی نیز تامل و مدیریت صحیحی داشته باشیم.

وی در پایان ضمن آرزوی موفقیت برای مجموعه ورزش استان، برای مجموعه باشگاه فرهنگی، ورزشی داماش آرزوی موفقیت کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز