خبرگزاری کار ایران

در جلسه کارگروه رفع موانع تولید به ریاست سالاری صورت گرفت؛

بررسی مشکلات هفت واحد تولیدی گیلان

asdasd
کد خبر : ۶۶۹۸۳۵

در جلسه کارگروه رفع موانع تولید به ریاست استاندار گیلان مشکلات موجود در هفت واحد تولیدی بررسی و تصمیم‌های لازم در جهت حمایت از آنان اتخاذ شد.

به گزارش ایلنا از رشت، مصطفی سالاری در جلسه کارگروه رفع موانع تولید استان با تسلیت فرارسیدن ایام تاسوعا و عاشورای حسینی گفت: تعدادی از نواقص اجرایی طرح رونق تولید مورد اصلاح قرار گرفته که لازم است بانک‌ها و دستگاه‌های اجرایی متناسب با دستورالعمل های جدید اقدام کنند.

وی به وضعیت پرداخت تسهیلات اشتغال روستایی در گیلان اشاره کرد و اظهار داشت: چهار بانک عامل مسئولیت پرداخت این تسهیلات را در استان برعهده دارند.

نماینده عالی دولت در گیلان با تاکید بر لزوم تسریع در روند پرداخت تسهیلات اشتغال روستایی، دستور داد نسبت به تشکیل ستادی متشکل از نمایندگان دستگاه های اجرایی در بانک های عامل اقدام شود.

سالاری ادامه داد: نمایندگان دستگاه های اجرایی موظف هستند تمام وقت در بانک‌ها حضور داشته باشند و هرگونه اقدام در مسیر تسریع پرداخت تسهیلات را انجام دهند.

وی با بیان اینکه ارزش ریالی پرونده های معرفی شده به بانک ها دو برابر سهمیه استان از تسهیلات اشتغال روستایی است، اظهار داشت: این اقدام به این جهت صورت گرفت که بانک ها بتوانند بهترین طرح ها را انتخاب کنند و درصورت وجود موانع در پرونده‌ای، طرح دیگری جایگزین شود.

گفتنی است؛ در این جلسه مشکلات هفت واحد تولیدی استان مورد بحث و بررسی قرار گرفت و تصمیمات لازم برای حمایت از این واحدها اتخاذ شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز