خبرگزاری کار ایران

فرماندار شفت خبر داد:

تخصیص یک میلیارد و 330 میلیون تومان تسهیلات مشاغل خانگی در شهرستان شفت

asdasd
کد خبر : ۶۶۵۴۶۱

فرماندار شفت از تخصیص یک میلیارد و 330 میلیون تومان تسهیلات مشاغل خانگی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش ایلنا از شفت، محمدرضا محسنی در نشست مشترک کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری و بوم گردی با اشاره به اینکه تاکنون 207 واحد بوم گردی در شفت موافقت اصولی دریافت کرده اند، گفت: با هماهنگی های انجام شده دهیاری های این شهرستان می توانند پس از تمهید مقدمات نسبت به صدور پروانه ساخت و مرمت طرح بوم گردی اقدام کنند .

فرماندار شفت با بیان اینکه بانک های عامل شهرستان در پرداخت تسهیلات اشتغال روستایی اهتمام و جدیت بیشتری را معمول دارند، افزود: دستگاه های اجرایی ذیربط موظف هستند آخرین وضعیت طرح های معرفی شده به بانک ها را مورد پیگیری و مشکلات موجود را در کارگروه مطرح و در صورت نیاز طرح ها را جایگزین کنند.

محسنی با اشاره به اینکه در کنار اعطای تسهیلات کم بهره اشتغال روستایی و عشایری، رونق کسب و کارهای فصلی و خرد در سطح روستاها می تواند  به افزایش درآمد کشاورزان و دامداران کمک شایانی کند، افرود : در سال جاری بالغ بر یک میلیارد و 330 میلیون تومان تسهیلات مشاغل خانگی در شهرستان شفت اعطا خواهد شد .

وی در ادامه با بیان اینکه پرورش گل محمدی و قالیبافی یکی از ظرفیت های بالقوه شفت است و مدیران ذیربط باید برای توسعه آن برنامه ریزی کنند، افزود : گردشگری و بوم گردی می تواند فرصت های جدید شغلی را در این شهرستان خلق کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز