خبرگزاری کار ایران

فرماندار فومن :

برنامه‌ریزی برای آب اولویت نخست ما است

asdasd
کد خبر : ۶۶۱۲۸۵

فرماندار فومن گفت : توجه به عوامل توسعه‌ای عمرانی از الزامات توسعه است، اما نباید تنها معیار سنجش توسعه لحاظ شود.

به گزارش ایلنا از فومن، جلسه کمیته برنامه‌ریزی شهرستان فومن به ریاست محمود قاسم نژاد فرماندار شهرستان فومن و با حضور حجت الاسلام افتخاری نماینده شهرستان های فومن و شفت، بخشدار سردار جنگل، دبیر کمیته برنامه ریزی شهرستان و ادارات و دستگاه‌های اجرایی در محل سالن اجتماعات فرمانداری شهرستان فومن برگزار شد.

قاسم نژاد در ابتدای جلسه ضمن تبریک هفته دولت و با بیان این که جلسه امروز کمیته برنامه ریزی شهرستان فومن به توزیع اعتبارات اختصاص دارد، مجموع ارزش ریالی اعتبارات شهرستان فومن برای سال 1397 را 18 میلیارد و 700 میلیون تومان اعلام کرد که از این میان، 3 میلیارد و 35 میلیون تومان از محل تملک استانی، 1 میلیارد و 925 میلیون تومان از 3 درصد نفت و گاز و همچنین 13 میلیارد و 816 میلیون تومان از جزء  18است.
 
فرماندار فومن افزود: با تلاش ادارات و مسئولان شهرستان، میزان تخصیص این اعتبارات به 100 درصد برسد.
 
 وی همچنین به جهت عملکرد و وضعیت شهرستان، مسائل مربوط به آب را از اولویت های برنامه ریزی برای شهرستان فومن عنوان کرد.
 
قاسم نژاد با اشاره به لزوم در نظر گرفتن 5 تا 8 درصد از اعتبارات از محل تملک استانی برای انجام پروژه های بنیاد مسکن که از الزامات بودجه ریزی است، افزود: اولویت باید با به روزرسانی طرح های هادی قدیمی باشد. همچنین سهم آب و فاضلاب روستایی را از محل تملک استانی نیز 10 درصد اعلام شد.
 

 

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز