خبرگزاری کار ایران

استاندار گیلان :

67درصد به ظرفیت انبارهای گیلان اضافه شد

asdasd
کد خبر : ۶۶۱۰۱۸

استاندار گیلان گفت: با افتتاح پنج انبار به مساحت 24 هزار مترمربع در بندرانزلی، ظرفیت انبارهای استان 67 درصد افزایش یافت.

به گزارش ایلنا از بندرانزلی، مصطفی سالاری در حاشیه افتتاح پروژه‌های عمرانی سازمان بنادر و دریانوردی گیلان در شهرستان بندر انزلی با ابراز خرسندی از توسعه حوزه اقتصادی و رونق اشتغال در گیلان اظهار داشت: افتتاح 24 هزار متر مربع انبار و سیلو جهت ذخیره سازی بار در بندرانزلی کمک شایانی در افزایش مبادلات تجاری استان با کشورهای حاشیه خزر است.

وی افزود: با افزایش این ظرفیت عملا بنادر گیلان فعال‌تر شده و علاوه بر استفاده بیشتر از ظرفیت بندر کاسپین، تجارت در استان به ویژه در بندرانزلی رونق بیشتری می‌گیرد.

سالاری با اشاره به بازسازی استخر ورزشی در بندر انزلی توسط سازمان بنادر و دریانوردی تصریح کرد: بازسازی این مجموعه ورزشی با قابلیت‌های تخصصی و همچنین بهره‌برداری برای عموم با رویکرد اجتماعی صورت گرفته و نتایج مطلوبی را جهت افزایش فضای ورزشی و تلاش برای رونق ورزش های آبی در گیلان به همراه دارد.

وی تاکید کرد: رویکرد اصلی در استان گیلان توسعه اقتصادی و قوت بخشیدن به پروژه هایی با نتایج همسو با این آرمان است و در دیگر پروژه های قابل افتتاح برای نیمه دوم سالجاری، افزایش اشتغال پایدار با جدیت دنبال  می‌شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز