خبرگزاری کار ایران

در راستای حقوق شهروندی در نظام اداری؛

استقرار میز خدمت حضوری و الکترونیکی در سازمان منطقه آزاد انزلی

asdasd
کد خبر : ۶۵۸۵۹۷

مدیر منابع انسانی سازمان منطقه آزاد انزلی گفت: میز خدمت حضوری و الکترونیکی در این منطقه مستقر شد.

به گزارش ایلنا از بندرانزلی، فردین اسلامی راد مشاور مدیرعامل و مدیر منابع انسانی سازمان منطقه آزاد انزلی در خصوص مبانی قانونی میز خدمت ایجاد شده در این منطقه گفت : با عنایت به ضرورت اجرای ماده ۱۷ تصویب نامه شورای عالی اداری کشور در خصوص لزوم ارائه خدمت به مردم صرفاً از طریق میز خدمت حضوری و الکترونیکی؛ “میز خدمت سازمان منطقه آزاد انزلی”در جهت تحقق سیاست و راهبردهای صیانت از حقوق شهروندی و تأکید ریاست محترم هیأت مدیره و مدیرعامل سازمان مبنی بر اهتمام در اجرای این بخشنامه به عنوان یکی از دغدغه ها و ضرورت‌های خدمات‌رسانی بهینه به ارباب رجوع این سازمان، میز خدمت در این سازمان شروع به کار کرده است.

قائم مقام معاون توسعه مدیریت سازمان با بیان اینکه تکریم ارباب رجوع، تسهیل در ارائه خدمات و ثبت درخواست‌ها به‌صورت کاملاً الکترونیکی مهمترین دلایل ایجاد میز خدمت حضوری و الکترونیکی در این سازمان اعلام کرد و افزود: این میز خدمت در دو بخش فیزیکی و الکترونیک به مراجعه کنندگان محترم خدمات ارائه می‌کند که بخش اعظم خدماتی که ارباب رجوع قادر به بهره مندی از آن است به‌صورت کاملاً الکترونیک به وی ارائه می‌شود، و در چارچوب این خدمت رسانی افراد از طریق پروفایل کاربردی تمامی فرم‌های اداری را از طریق سامانه موجود دریافت و پس از پر کردن و ثبت درخواست، با دریافت کد رهگیری به دو شکل پیامکی و آنلاین، امکان پیگیری مکاتبات خود را از طریق اینترنت در هر زمان و مکانی به صورت غیر حضوری از طریق آدرس http://sd.anzalifz.org دارا خواهند بود.

اسلامی راد، کیوسک‌های اطلاع‌رسانی هوشمند، پیگیری مکاتبات، صدای شهروند و پیگیری درخواست‌های پرونده‌های شهرسازی را از بخش‌های این سامانه اینترنتی بیان داشت و اضافه کرد: در بخش فیزیکی نیز به منظور تسهیل و تسریع در مسیر خدمت‌رسانی به ارباب رجوع بخش‌های مختلف سازمان، از هر معاونت و مدیریت مستقل یک کارشناس آگاه به قوانین و دستورالعمل‌ها برای ارائه خدمت به مراجعه کنندگان و سرمایه‌گذاران در این میز خدمت مشغول به خدمت رسانی هستند و در عین حال مدیران سازمان نیز به صورت چرخشی ساعاتی از روز را در این بخش حضور خواهند داشت.

مدیر منابع انسانی سازمان افزود: افزایش سطح رضایت ارباب رجوع و سرمایه گذاران در راستای بهبود میزان اعتماد آنها به سازمان، جلوگیری از تضییع حقوق شهروندان، ارتقای سطح فرآیندهای اداری با اضافه کردن خدمتی جدید به خدمات دولت الکترونیک ارائه شده از سوی این سازمان، تکریم ارباب رجوع از طریق کاهش زمان مصرفی در مسیر انجام امور اداری در بخش‌های مختلف سازمان، آشنا کردن مراجعه کنندگان با دستورالعمل ها و شیوه نامه های اداری سازمان به‌منظور آگاهی از حقوق و وظایف هر ارباب رجوع در برابر سازمان و ایجاد نظام اداری پاسخگو و کارآمد از مهمترین دستاوردهای استقرار میز خدمت در سازمان منطقه آزاد انزلی است.

وی در پایان اظهار امیدواری کرد که با وجود زیرساخت‌های عمرانی، صنعتی، گردشگری ایجاد شده بتوانیم با ارائه خدمات الکترونیکی و کاهش فرآیندی زائد در تحقق اهداف و سیاست‌های سازمان و تسهیل‌گری در امور گام موثری برداریم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز