خبرگزاری کار ایران

فرماندار لنگرود خبر داد:

پرداخت 6 میلیارد و 400 میلیون تومان تسهیلات اشتغال‌زا در لنگرود

asdasd
کد خبر : ۶۵۷۲۲۰

فرماندار لنگرود از پرداخت 6 میلیارد و 400 میلیون تومان تسهیلات اشتغال‌زا در این شهرستان خبر داد.

به گزارش ایلنا ازلنگرود، فرماندار لنگرود با بیان اینکه جلسات کارگروه اشتغال برای پیدا کردن راه‌ها و حل مشکلات برای ایجاد اشتغال است، اظهار کرد: باید از فرصت‌های کوتاه بیشترین بهره‌ها را ببریم و با بررسی به‌موقع پرونده‌ها در ایجاد اشتغال کمک کنیم.

سید رضا جوادپور با بیان اینکه سهم شهرستان لنگرود در ایجاد اشتغال روستایی ۱۵ میلیارد تومان است، افزود: دو برابر مبلغ در نظر گرفته‌شده برای ایجاد اشتغال در لنگرود به بانک‌ها معرفی‌شده‌اند و میزان پرداختی‌ها هم حدود ۳۶ درصد به میزان شش میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان است که ۲۸۸ اشتغال را ایجاد کرده است.

وی گفت: نظر ما این است که پروژه‌های بالای ۲۵۰ میلیون تومان میزان جذب کار و ایجاد اشتغال بیشتری دارد ولی باید به کارگاه‌های متوسط و کوچک هم توجه شود.

فرماندار لنگرود با بیان اینکه ما دوست داریم که رشد همه بانک‌ها بالا باشد و همه بانک‌ها هم برای کمک به ایجاد اشتغال کمک کنند تصریح کرد: لنگرود جزو نخستین شهرستان‌هایی بود که استارت بررسی پرونده‌های ایجاد اشتغال روستایی در استان گیلان را زد ولی تا به امروز جایگاه لنگرود در استان جایگاه مناسبی نیست.

جوادپور با تأکید بر اینکه نمی‌خواهیم دقت و صحت کار و بررسی پرونده‌ها را قربانی سهم مدنظر برای تسریع در پرداخت تسهیلات کنیم بیان کرد: باید تلاش شود که تسهیلات اشتغال به افرادی پرداخت شود که واقعاً در مسیر کار و کارآفرینی فعالیت کنند و دست فرصت‌طلبان از دسترسی به تسهیلات اشتغال کوتاه شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز