خبرگزاری کار ایران

با حکم رئیس ستاد کل نیروهای مسلح؛

فرمانده قرارگاه پدافند زیستی گیلان منصوب شد

asdasd
کد خبر : ۶۵۵۸۸۶

طی حکمی از سوی رئیس ستاد کل نیروهای مسلح و رئیس کمیته‌ دائمی پدافند غیرعامل کشور، استاندار گیلان به عنوان فرمانده قرارگاه پدافند زیستی استان گیلان منصوب شد.

به گزارش ایلنا از رشت، مصطفی سالاری طی حکمی از سوی سرلشکر پاسدار محمد باقری به عنوان فرمانده قرارگاه پدافند زیستی استان گیلان منصوب شد.

در این حکم خطاب به مصطفی سالاری آمده است:

به استناد بند پنجم سیاست‌های کلی نظام در حوزه پدافندغیرعامل ابلاغی فرماندهی‌معظم کل قوا و در اجرای مصوبات ابلاغی کمیته دائمی پدافندغیرعامل درخصوص تشکیل قرارگاه پدافند زیستی و بنا به پیشنهاد رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور جنابعالی را به سمت فرمانده قرارگاه پدافندزیستی گیلان منصوب می نمایم.

امید است در سایه‌ توجهات حضرت‌ولی عصر(ع) و تدابیر حکیمانه مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه‌ای عزیز (مد ظله العالی) و در چارچوب سیاست‌ها و حمایت‌های دولت تدبیر و امید، در اجرای وظایف و مأموریت‌های محوله با اولویت فرهنگ سازی، ایمنی و مصون سازی زیر ساخت‌ها به منظور ارتقاء آمادگی و توانمندی مقابله با تهدیدات پیش‌رو، در سلسله مراتب قرارگاه عملیاتی مذکور در سازمان پدافند غیرعامل کشور موفق و مؤید باشید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز