خبرگزاری کار ایران

نماینده رودسر و املش در مجلس:

احداث سایت نفتی رودسر منتفی شد/خبرنگاران در حل مشکلات یاری‌گر نمایندگان باشند

asdasd
کد خبر : ۶۵۵۳۶۲

نماینده رودسر در مجلس گفت: احداث سایت پشتیبانی خزر با توجه به شرایط اقتصادی دولت و برجام ، منتفی شد و پتروشیمی در آن منطقه در دستور کار قرار گرفت.

به گزارش ایلنا از رشت، نماینده مردم رودسر و املش در مجلس شورای اسلامی در  نشست مجمع نمایندگان گیلان با اشاره به انعکاس دردمندانه و حقیقت انگارانه اخبار ااز سوی اهالی رسانه گفت: هر وقت بتوانیم در خدمت خبرنگاران خواهیم بود و هیچ دیواری بین مناطق جغرافیایی ما وجود ندارد.

اسدالله عباسی با اشاره به اتحاد و وجود مشترکات در بین نمایندگان گیلان افزود: ممکن است در برخی مواقع تک‌صدایی از ما شنیده شود اما در اشتراکات ملی و جغرافیایی همه نمایندگان یک‌صدا هستیم.

وی با اشاره به سایت نفتی خزر تصریح کرد: تجربه استخراج نفت در عمق‌های مشخص در کشور وجود دارد اما برای احداث سایت پشتیبانی خزر با توجه به شرایط اقتصادی دولت و برجام احداث این سایت منتفی شد و پتروشیمی در آن منطقه در دستور کار قرار گرفت.

عضو هیئت‌رئیسه مجلس شورای اسلامی بر لزوم قلم‌زنی اصحاب رسانه بر اساس واقعیت‌ها تأکید کرد و گفت: همه دنبال حل مشکلات مردم هستیم اما خبرنگاران باید در حل مشکلات بزرگ یاری‌گر نمایندگان باشند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز