خبرگزاری کار ایران

فرماندار ماسال خبر داد:

جذب ربع پروژه‌های بوم گردی گیلان در ماسال

asdasd
کد خبر : ۶۵۱۵۵۰

فرماندار ماسال گفت: 23 درصد از 1258 پرونده بوم گردی که موافقت اصولی آنها در سطح استان صادر شده متعلق به شهرستان ماسال است.

به گزارش ایلنا از ماسال، محمد جواد عامر صبح امروز در جلسه کارگروه بوم گردی شهرستان ماسال با بیان اینکه این شهرستان تاکنون برای 360 پرونده بوم گردی، موافقت اصولی صادر شده است، گفت: شهرستان ماسال در این زمینه با تحقق 104 درصدی سهمیه بوم گردی در صدر شهرستان های استان گیلان قرار دارد.

وی ادامه داد: برای 1258 پرونده بوم گردی موافقت اصولی صادر شده است که 23 درصد از این آمار متعلق به شهرستان ماسال است.

فرماندار ماسال با تاکید بر لزوم پی گیری و نظارت بر اجرای این طرح ها تا اجرای کامل و پرداخت تسهیلات،  افزود: در این زمینه نیاز است یک نفر به عنوان رابط در هر یک از بخشداری ها، نظام مهندسی و بنیاد مسکن به صورت ویژه مسئول پی گیری اجرای این طرح ها باشند و به صورت هفتگی گزارشی از روند پی گیری ها و پیشرفت کارها ارائه نمایند.

عامر با اشاره به معافیت هزینه های سازمان نظام مهندسی برای پروژه های بوم گردی با زیربنای کمتر از 400 متر، افزود: با توجه به اینکه پروژه های بوم گردی دارای نقشه تیپ است هیچگونه هزینه طراحی را در برندارد و تعرفه نظارت بر این پروژه‌ها نیز از تخفیف 50 درصدی برخوردار است.

در پایان این جلسه مصوب شد کارفرمایان پروژه های بوم گردی که هزینه صدور پروانه ساختمانی آنها بین 3 تا 10 میلیون تومان است در 4 قسط، بین 10 تا 20 میلیون در 8 قسط و بالای 20 میلیون تومان با نظر بخشداری بتوانند به صورت قسطی، هزینه های صدور پروانه ساختمانی را پرداخت کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز