خبرگزاری کار ایران

فتح اللهی در کمیته تخصیص آب کشاورزی:

فصل زراعی سخت اما موفقی را پشت سر گذاشتیم/ تقدیر از مدیران مرتبط در حوزه تخصیص آب

asdasd
کد خبر : ۶۴۸۴۹۸

فرماندار صومعه سرا گفت: با وجود همه سختی‌ها، مشکلات و ناملایمتی ها شرایطی بدست آمد تا با تلاش شبانه روزی همه دست اندرکاران و یاری خداوند متعال، یک فصل زراعی سخت اما موفقی را پشت سر بگذاریم.

به گزارش ایلنا از صومعه سرا، علی فتح اللهی با بیان اینکه با وجود همه سختی‌ها، مشکلات و ناملایمتی‌ها شرایطی بدست آمد تا با تلاش شبانه روزی همه دست اندرکاران و یاری خداوند متعال، یک فصل زراعی سخت اما موفقی را پشت سر بگذاریم ، گفت: درجه اعتبار مدیران در شرایط سخت و بحرانی ارتقا می یابد.

فرماندار صومعه سرا از ادارات آب منطقه ای، جهاد کشاورزی، امور آب، آبیاری، برق ، بانک کشاورزی و... تشکر و قدردانی کرد و افزود: تلاش همه ما بر این بود که با یک تصمیم کارشناسی و برنامه ریزی منسجم بتوانیم بدور از فشارها و احساسات تمامی مراحل کشاورزی را در وقت مقرر خود به انجام رسانیم.

وی از برگزاری نشست خبری با اصحاب رسانه در جهت ارائه گزارش کار مفصل و نیز تجلیل از مدیران مرتبط در بحث تخصیص آب کشاورزی خبر داد و تصریح کرد: از این به بعد فرایند جلسات کمیته تخصیص آب کشاورزی تغییر می کند تا با صرف انرژی مضاعف در جهت رفع ریشه ای مشکلات برآییم.

به گفته فتح اللهی نگاه ما برای سالهای آتی با نگاه کم آبی و افزایش گرما ست و برنامه هایی از قبیل لایروبی ۱۸۰ پهنه آبی(آب بندان)، ساماندهی ،لایروبی و سردهنه سازی رودخانه ها و استفاده بهینه از دیگر ذخایر آبی شهرستان برای کار‌ کشاورزی است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز