خبرگزاری کار ایران

نماینده ولی فقیه در گیلان :

مردم از استاندار گیلان راضی هستند/ حضور همیشگی سالاری در میان مردم قابل تقدیر است

asdasd
کد خبر : ۶۴۸۴۸۹

نماینده ولی فقیه در گیلان و امام جمعه رشت با اشاره به اینکه مردم از استاندار گیلان راضی هستند، گفت: حضور همیشگی سالاری در میان مردم بسیار حائز اهمیت و قابل تقدیر است و باید این نگاه در بین تمامی مسئولان ترویج شود.

به گزارش ایلنا از رشت، آیت‌الله رسول فلاحتی در جلسه ستاد برگزاری کنگره شهدای روحانی استان گیلان با تبریک میلاد هشتمین اختر تابناک امامت و ولایت حضرت امام رضا(ع) حضور مسئولان در کنار مردم را یکی از جلوه‌های نظام جمهوری اسلامی و مایه آرامش برای آنان عنوان کرد و گفت: فکر وسیع دکتر سالاری در بخش‌های مختلف همچون افراد اوایل انقلاب بوده که بسیار ارزشمند است.

وی بر ضرورت توجه به حفظ یاد و نام شهدا و ترفیع مقام و جایگاه آنان در جامعه تأکید کرد و افزود: در برگزاری مراسم‌ یادواره‌های شهدا باید از هرگونه هزینه‌های اضافی پرهیز شود.

نماینده ولی فقیه در گیلان و امام جمعه رشت خاطرنشان کرد: زندگی نامه شهدا باید به صورت مختصر تدوین شود تا علاوه بر بهره‌برداری بهینه توسط مردم باعث کاهش هزینه‌ها شود.

وی برگزاری تجمیعی یادواره‌های شهدا را یک امر ضروری دانست و اظهار داشت: در برگزاری کنگره شهدای روحانی از رزمندگان، جانبازان و آزادگان نیز قدردانی شود.

آیت‌الله فلاحتی با تأکید بر حضور در منزل شهدا و سرکشی از خانواده‌های آنان گفت: فارغ از هرگونه توجه به گرایش‌های سیاسی، حزبی و جناحی باید از خانواده‌های شهدا سرکشی شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز