خبرگزاری کار ایران

از سوی سازمان خصوصی‌سازی کشور انجام شد؛

موافقت واگذاری ۲۵ هکتار از اراضی شرکت کشاورزی و دامپروری سپیدرود به شهرداری رشت بدون مزایده

asdasd
کد خبر : ۶۴۶۱۴۷

شهردار رشت گفت: پس از پیگیری های مکرر و جلسات متعدد توانستیم موافقت واگذاری ۲۵ هکتار از اراضی شرکت کشاورزی و دامپروری سپیدرود را بدون انجام تشریفات مزایده از سازمان خصوصی سازی کشور دریافت کنیم.

به گزارش ایلنا از رشت، مسعود نصرتی بیان کرد: پس از پیگیری های مکرر و برگزاری جلسات متعدد توانستیم موافقت واگذاری ۲۵ هکتار از اراضی شرکت کشاورزی و دامپروری سپیدرود در راستای اجرای طرح رینگ ۹۰ متری میدان گیل به مسکن مهر و جاده فومن را به قیمت کارشناسی و بدون انجام تشریفات مزایده از سازمان خصوصی سازی کشور دریافت کنیم.

شهردار رشت با قدردانی از استاندار گیلان و تمامی افرادی که در تحقق این امر مهم نقش آفرینی داشته اند، تصریح کرد: رینگ ۹۰ متری میدان گیل به احمدگوراب، تسهیل تردد شهروندان در محور حد فاصل میدان گاز به طرف لاکان، مسکن مهر و دسترسی مستقیم از مبدا ورودی شهر به مسکن مهر را فراهم خواهد کرد.

وی ضمن تبریک به شهروندان در راستای تحقق سریع در مقدمات اجرای طرح رینگ ۹۰ متری افزود: اجرای این طرح به عنوان یکی از شریان های اصلی شهر نقش به سزایی در هدایت ترافیک شهر دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز