خبرگزاری کار ایران

معاون وزیر ورزش و جوانان :

دولت نشاط اجتماعی را به عنوان یکی از مهم ترین اهداف خود دنبال می کند

asdasd
کد خبر : ۶۳۲۵۰۲

معاون حقوقی ،پارلمانی و امور استانهای وزارت ورزش و جوانان با بیان اینکه دولت تدبیر و امید مقوله نشاط اجتماعی را به عنوان یکی از مهمترین اهداف خود دنبال می کند گفت:تعالی هر جامعه در گرو پویایی و نشاط عمومی است.

به گزارش ایلنا، امیررضا خادم در دیدار با استاندار گیلان با اشاره به ظرفیت‌های گیلان و فراهم بودن امکان توسعه در همه بخش ها به ویژه ورزش اظهار داشت:استان گیلان در حوزه زیرساختی پتانسیلی مطلوب دارد.

وی با بیان اینکه دولت تدبیر و امید مقوله نشاط اجتماعی را به عنوان یکی از مهمترین اهداف خود دنبال می کند تصریح کرد:تعالی هر جامعه در گرو پویایی و نشاط عمومی است و در این بین بانوان جایگاه ویژه ای را به خود اختصاص داده اند.

خادم خاطرنشان کرد:توجه به جایگاه مدیریتی بانوان امری مهم در تعالی بخشی اجتماعی قلمداد می شود و انتصاب یک بانو به عنوان مدیرکل ورزش و امور جوانان نشان از اهمیت این مسئله در دولت تدبیر و امید است.

در پایان معاون حقوقی ،پارلمانی و اموراستانهای وزارت ورزش وجوانان افزود: اولین مدیرکل زن تاریخ ورزش ایران در استان گیلان منصوب شده و به یقین با دشواری هایی مواجه خواهد بود که در سایه هم افزایی جمعی و حمایت های استاندار محترم مرتفع می شود.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز