خبرگزاری کار ایران

به ریاست استاندار گیلان برگزار شد؛

نشست بررسی پیشنهاد ایجاد مدرسه آموزش هتلداری در گیلان

asdasd
کد خبر : ۶۲۹۹۳۱

نشست بررسی و تبادل نظر در خصوص پیشنهاد ایجاد مدرسه آموزش هتلداری در استان به ریاست استاندار گیلان و با حضور جمعی از مدیران ستادی و استانی برگزار شد.

به گزارش ایلنا از رشت، مصطفی سالاری ، برنامه‌ریزی را اصل اساسی در شکل گیری مدارس آموزش هتلداری در استان دانست و تصریح کرد: هزینه ها فرع موضوع را تشکیل می دهند که البته در این خصوص تمهیداتی نیز اندیشیده می شود.

وی با بیان اینکه امروزه گردشگری جایگاه ویژه‌ای در جهان دارد و ضرورت دارد آموزش‌های مختلف جهت تربیت مهمانداران و مهمانپذیران در این حوزه ارائه شود، خاطرنشان کرد: همان اندازه که آموزش افراد اهمیت دارد، آموزش مربی برای اجرای مطلوب موضوعات آموزشی نیز دارای اهمیت است.  

استاندار گیلان در ادامه با تاکید بر اهمیت ارائه محتوای آموزشی کیفی در این مدارس، تصریح کرد: طرح جامع آموزشی متناسب با شرایط استان گیلان تهیه و تنظیم شود.

در این نشست علی رحیم پور،مشاور عالی استاندار که مجری طرح توسعه صنعت گردشگری در استان است، گزارش مبسوطی در خصوص نحوه راه اندازی مدارس آموزش هتلداری در استان ارائه داد و سایر مدیران حاضر در جلسه نیز به بیان نظرات و پیشنهادات خود پرداختند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز