خبرگزاری کار ایران

فاضلی مطرح کرد:

هدف کمیته فرهنگی ستاد سالم‌سازی سواحل، بهره بیشتر شهروندان است

asdasd
کد خبر : ۶۲۹۱۳۲

دبیر کمیته فرهنگی، تبلیغی و اطلاع‌رسانی ستاد سالم‌سازی سواحل گیلان اظهار کرد: هدف ما در این کمیته این است تا آسیب‌های اجتماعی، فرهنگی و محیط زیستی در طرح‌های سالم‌سازی سواحل کم شده و شهروندان بیشترین بهره را از این طرح‌ها ببرند.

به گزارش ایلنا از رشت، فیروز فاضلی در جلسه کمیته فرهنگی، تبلیغی و اطلاع‌رسانی ستاد سالم‌سازی سواحل استان گیلان اظهار کرد: یکی از آسیب‌های ما این است که آن‌چنان که باید، از سواحل ما استفاده‌های فرهنگی و هنری نمی‌شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان ادامه داد: متأسفانه هنگامی که مشکل و یا معضلی بروز می‌کند، این قضیه مطرح می‌شود که کار فرهنگی باید تقویت شود.

وی با تأکید بر برپایی مکرر جلسات کمیته فرهنگی، تبلیغی و اطلاع‌رسانی ستاد سالم‌سازی سواحل در استان، اظهار کرد: هدف ما این است تا آسیب‌های اجتماعی، فرهنگی و محیط زیستی در طرح‌های سالم‌سازی سواحل کم شده و شهروندان بیشترین بهره را از این طرح‌ها ببرند.

مهدی‌پور، معاون فرهنگی سپاه قدس گیلان نیز در این جلسه با بیان این‌که اقدامات فرهنگی امری لازم و ضروری است، افزود: این امر نیازمند حمایت و همکاری تمامی دستگاه‌هاست.

باقرزاده، قائم مقام صداوسیمای مرکز گیلان نیز با اشاره به ضعف زیرساخت‌ها، گفت: همکاران ما در صداوسیما نیز با تهیه و پخش تیزر، گزارش و اخبار در جهت معرفی مناسب طرح‌های سالم‌سازی، جلوگیری از تلفات، حجاب و عفاف، فرهنگ‌سازی و حفاظت از محیط زیست با این کمیته همکاری خواهند داشت.

نمایندگان استانداری، تبلیغات اسلامی، میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری، نیروی انتظامی و هلال احمر نیز در این جلسه به بیان نقطه نظرات خود پرداختند.

شایان ذکر است؛ دبیری کمیته فرهنگی، تبلیغی و اطلاع‌رسانی ستاد سالم‌سازی سواحل گیلان بر عهده اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز