خبرگزاری کار ایران

در راستای کاهش تصادفات جاده‌ای صورت گرفت؛

برگزاری پنجاه و پنجمین جلسه کمیسیون اجرایی ایمنی راه‌های گیلان

asdasd
کد خبر : ۶۲۸۵۲۲

پنجاه و پنجمین جلسه کمیسیون اجرایی ایمنی راه‌های استان گیلان در راستای کاهش تصادفات جاده ای، به ریاست معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری گیلان برگزار شد.

به گزارش ایلنا از رشت،حجت شعبانپور معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری گیلان گفت: همه دستگاه های امداد و نجات و خدمات رسان باید ضمن ارائه خدمات مطلوب به مسافران در ایام رحلت بنیانگذار انقلاب اسلامی ایران و تعطیلات 14 و 15 خرداد، بیشترین تمرکزشان را در مبادی ورودی استان معطوف کنند.

وی در ادامه با اشاره به آمار 99  نفری تلفات جاده ای در استان گیلان در 2 ماه نخست سالجاری خاطرنشان کرد: این عدد در مدت مشابه سال قبل 101  نفر بود ، که دو درصد کاهش تلفات را نشان می دهد.

وی افزود: راکبین موتور سیکلت و دوچرخه  و عابرین پیاده با 67.6 درصد بیشترین سهم را از تلفات جاده ای استان به خود اختصاص داده اند که این آمار ضرورت بیش از پیش آموزش و فرهنگ سازی را ایجاب می کند و  ما سعی کنیم اعتبارات را به دو مقوله عابرین پیاده و موتورسواران معطوف کنیم.

در ادامه خاوری مدیرکل راه و شهرسازی و دبیر کمیسیون ایمنی اجرائی ایمنی راههای استان گیلان ضمن قبولی طاعات و عبادات در ماه ضیافت الهی و تبریک میلاد باسعادت امام حسن مجتبی (ع) به برگزاری مداوم و منظم این جلسات بصورت ماهیانه تاکید کرد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان گیلان در پایان هدف تشکیل جلسات کمیسیون ایمنی راه‌ها را بررسی راهکارهای کاهش تلفات و حوادث جاده‌ای عنوان کرد و گفت: امیدواریم با پیگیری مصوبات این جلسات بتوانیم زمینه‌ای فراهم کنیم تا هرگز شاهد حوادث تلخ و ناگوار در سطح جاده‌های استان نباشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز