خبرگزاری کار ایران

به مناسبت ۲۷ اردیبهشت منتشر شد؛

پیام استاندار گیلان به مناسبت روز ارتباطات و روابط عمومی

asdasd
کد خبر : ۶۲۳۷۴۹

استاندار گیلان به مناسبت 27 اردیبهشت روز ارتباطات و روابط عمومی پیامی صادر کرد.

به گزارش ایلنا از رشت، مصطفی سالاری  به مناسبت 27 اردیبهشت روز ارتباطات و روابط‌عمومی پیامی صادر کرد.

متن این پیام به شرح زیر است:

 در عصر ارتباطات، ایجاد تحولات شگرف در حوزه فناوری‌های نوین ارتباطی، جهان را کوچک‌تر و انسان‌ها را به هم نزدیک‌تر ساخته به نحوی که امکان برقراری ارتباط را تنگاتنگ‌ نموده است.

در این مسیر مردم با استفاده از فریضه‌ی امر به معروف و نهی از منکر می توانند نقش نظارتی خود نسبت به حاکمیت و دولت را تقویت نمایند و روابط عمومی‌ها به عنوان پیشگام و پیشاهنگ ارتباطات مردم و سازمان های اجتماعی، فرهنگی، سیاسی و اقتصادی باید بستر و زمینه‌ی تحقق این امر را فراهم و به مسئولان منعکس نمایند.

بی تردید استفاده از خرد جمعی و مشارکت مردم در تصمیم گیری‌ها موجب افزایش سطح آگاهی جامعه از عملکرد‌ها و نحوه‌ی خدمات رسانی شده و نقش آنان در توسعه‌ی ملی را پررنگ‌تر و امید به آینده با افقی بهتر و شکوفاتر را ترسیم می نماید.

اینجانب بیست و هفتم اردیبهشت ماه روز ارتباطات و روابط عمومی را به فعالان این عرصه تبریک عرض نموده و امیدوارم با بهره گیری از ابزارهای نوین ارتباطی، ایده‌ها و خلاقیت‌های نوآورانه بیش از گذشته در جهت رشد و توسعه‌ی گیلان سرفراز گام بردارند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز