خبرگزاری کار ایران

معاون فرماندار ماسال خبر داد:

برگزاری برنامه‌های فرهنگی به مناسبت سوم خرداد و ایام ارتحال امام (ره) در ماسال

asdasd
کد خبر : ۶۲۳۳۷۰

معاون فرماندار ماسال از برگزاری ده‌ها برنامه فرهنگی به مناسبت سوم خرداد و ایام ارتحال امام (ره) در این شهرستان خبر داد.

به گزارش ایلنا از ماسال، قربان خوشحال در جلسه ستاد گرامیداشت سالروز آزادسازی خرمشهر و ایام ارتحال امام خمینی (ره) شهرستان ماسال با بیان اینکه حماسه سوم خرداد، یکی از پر افتخارترین دستاوردهای تاریخ کشور محسوب می شود، گفت: همین پیروزی ها و جانفشانی شهدای عزیز موجب شده است که امروز آمریکا و اسرائیل غاصب از دستاوردهای کشورمان و جایگاه منطقه ای ما هراس داشته باشند.

وی با اشاره به در پیش بودن ایام ارتحال امام خمینی(ره) خاطرنشان کرد: سربلندی امروز نظام جمهوری اسلامی در تمامی دنیا با اندیشه بلند و مجاهدت های امام راحل محقق شده است.

معاون فرماندار ماسال با اشاره به برنامه‌های پیش‌بینی شده جهت سالروز حماسه سوم خرداد و ایام ارتحال امام خمینی (ره) اظهار داشت: به مناسبت  سالروز آزادسازی خرمشهر برنامه های مختلف فرهنگی شامل پیاده‌روی عمومی، گلباران مزار شهداء، برگزاری محفل انس باقرآن و دیدار و سرکشی از خانواده شهداء در سطح شهرستان تدارک دیده شده است.

خوشحال ادامه  داد: همچنین همزمان با بیست و نهمین سالروز عروج عارفانه معمار کبیر انقلاب اسلامی و قیام خونین پانزده خرداد، علاوه بر برگزاری برنامه های بزرگداشت امام راحل در سطح شهرها و روستاها، مسابقه وصیت نامه امام (ره)، مسابقه نقاشی 29 متری با موضوع امام راحل و قیام 15 خرداد ، برگزاری شب شعر و ده ها برنامه دیگر با همکاری ادارات و نهادهای شهرستان اجرایی خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز