خبرگزاری کار ایران

با حضور علی شهری صورت گرفت؛

برگزاری بیستمین جشنواره «خیرین مدرسه ساز» استان گیلان

asdasd
کد خبر : ۶۲۱۷۰۰

بیستمین جشنواره خیرین مدرسه ساز استان گیلان با حضور معاون‌توسعه مدیریت، پشتیبانی و مشارکت‌های مردمی سازمان نوسازی در سالن اجتماعات مجتمع رفاهی فرهنگیان دهکده ساحلی بندر انزلی برگزار شد.

به گزارش ایلنا از بندرانزلی، بیستمین جشنواره خیرین مدرسه ساز استان گیلان با حضور علی شهری معاون توسعه مدیریت، پشتیبانی و مشارکت‌های مردمی سازمان نوسازی در سالن  اجتماعات مجتمع رفاهی فرهنگیان دهکده ساحلی بندر انزلی برگزار شد.

علی شهری معاون توسعه مدیریت، پشتیبانی و مشارکت های مردمی سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور در این مراسم ضمن تشکر از زحمات ارزشمند خیرین مدرسه ساز گفت: امروز با کمک ارزشمند خیرین مدرسه ساز سعی بر آن است تا مشکلات مربوط به فضاهای آموزشی تا حد ممکن تقلیل یابد.

وی هدف از برگزاری جشنواره های خیرین مدرسه ساز  را تکریم خیرین به عنوان الگویی از انسان‌های خیر و موفق عنوان کردد و یادآور شد: برگزاری این چنین جشنواره های می‌تواند کمک کند تا سایر مردم عزیز ما از این کار خیرخواهانه الگوبرداری کنند.

 شهری در ادامه بیان نقطه نظرات و تنگاها در فضاهای آموزشی را از دیگر اهداف برگزاری این جشنواره ها عنوان کرد و یادآور شد: با توجه به اینکه طرح الگویی تخریب، بازسازی و مقاوم سازی فضاهای آموزشی به عنوان یک کار بی نظیری معرفی شده، تلاش داریم تا در اجرای این طرح ، گام های ویژه ای برداریم.

معاون نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور با اشاره به وجود فضای ناایمن در بخشی از فضاهای آموزشی کشور یادآور شد: ما در این بخش نیازمند جدی و توجه بیش از پیش مسئولان، نمایندگان مجلس شورای اسلامی و خیرین هستیم.

وی اهمیت طرح های مردمی و مشارکتی را خاطر نشان کرد و تصریح کرد: با توجه به اهمیت طرح های مردمی و مشارکتی طرح‌های نیمه تمام خیرین تنها طرحی بودند که تخصیص ۱۰۰ درصدی در اعتبارات ملی را داشته‌اند.

برگزاری بیستمین جشنواره «خیرین مدرسه ساز» استان گیلانبرگزاری بیستمین جشنواره «خیرین مدرسه ساز» استان گیلان

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز