خبرگزاری کار ایران

در رقابت‌های فصل آتی؛

5 داور گیلانی مسابقات لیگ برتر فوتبال ساحلی ایران را قضاوت می‌کنند

asdasd
کد خبر : ۶۲۰۷۱۷

پنج داور گیلانی کلاس پیش فصل لیگ برتر فوتبال ساحلی را با موفقیت پشت سر گذاشتند و فصل آینده قضاوت این مسابقات را برعهده خواهند داشت.

به گزارش ایلنا از رشت، مسئول روابط عمومی هیات فوتبال گیلان صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: از گیلان هفت داور در کلاس پیش فصل لیگ برتر فوتبال ساحلی در رامسر حضور داشتند که خوشبختانه پنج داور با موفقیت این دوره را پشت سرگذاشتند.

علیرضا وهابی افزود: بر این اساس و طبق اعلام فدراسیون فوتبال ، سجاد علوی، مهدی قربانفکر، رسول پرسه، مرتضی اکبری و الیاس جوادی‌نیا از استان گیلان تست‌های مربوط به این دوره را با موفقیت پشت سرگذاشتند و نمره قبولی دریافت کردند.

وی ادامه داد: این پنج داور فوتبال ساحلی با قبولی در این کلاس، می‌توانند در رقابت های فصل آتی لیگ برتر فوتبال ساحلی حضور و این مسابقات را قضاوت کنند.

وی بیان کرد: کلاس پیش فصل لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور با حضور داوران سراسر کشور به مدت سه روز و به میزبانی شهرستان رامسر استان مازندران برگزار شد.

مسئول روابط عمومی هیات فوتبال گیلان خاطرنشان کرد: در پایان این کلاس از تمامی داوران شرکت کننده تست آمادگی جسمانی و همچنین آزمون تئوری گرفته شد.

وهابی اضافه کرد: علاوه بر حضور هفت داور گیلانی در این کلاس ، محمد بنی مهدکیوانی و احد نداف پور از این استان، به عنوان ناظر داوری حضور داشتند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز