خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل خانه مطبوعات گیلان:

مراسم اختتامیه جشنواره ملی مطبوعات گیلان به بعد از ماه‌رمضان موکول شد

asdasd
کد خبر : ۶۱۹۷۱۱

مدیر عامل خانه مطبوعات گیلان گفت: مراسم اختتامیه اولین جشنواره ملی مطبوعات، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری به بعد از ماه مبارک رمضان موکول شد.

به گزارش ایلنا از رشت، کریم خورسندی  بیان کرد: به منظور تامین نظر دکتر نوبخت و نمایندگان استان و همچنین تقارن این مراسم با اولین شب ماه مبارک رمضان، جشنواره ملی مطبوعات گیلان که قرار بود در تاریخ ۲۶ اردیبهشت‌ماه در سالن همایش‌های منطقه آزاد انزلی برگزار شود به بعد از ماه مبارک رمضان موکول شد.

مدیرعامل خانه مطبوعات گیلان اضافه کرد: در پی هماهنگی‌های ستاد برگزاری اولین جشنواره ملی مطبوعات، پایگاه‌های خبری و خبرگزاری‌ها با وزارت ارشاد، استانداری گیلان، اداره کل ارشاد اسلامی گیلان و منطقه آزاد انزلی و به‌منظور بهتر برگزاری این رویداد بزرگ فرهنگی که قرار است در منطقه آزاد انزلی برگزار شود؛ مراسم اختتامیه و تجلیل از نفرات برتر جشنواره به بعد از ماه مبارک رمضان موکول شد که زمان دقیق آن را نیز به زودی رسانه‌ای خواهیم کرد.

مدیرخانه مطبوعات گیلان یادآور شد: خوشبختانه استقبال خوبی از سوی رسانه‌های سراسر کشور انجام شده و بیش از ۶۵۰ اثر از سطح کشور در بخش‌های مختلف به دبیر خانه این جشنواره ارسال شده که هم اکنون در مرحله داوری نزد داوران دفتر مطالعات و ارتباطات وزارتخانه ارشاد است.

وی ضمن تشکر از حمایت های استاندار گیلان  و پرداخت مبلغ بیش۵۰۰ میلیون ریال برای پرداخت هزینه  بیمه تکمیلی خبرنگاران عنوان کرد: امسال برای سومین سال متوالی هزینه بیمه تکمیلی خبرنگاران استان با موافقت و نظر مثبت آقای استاندار پرداخت گردید و باعث شد گوشه ای از مشکلات این عزیزان حل شود.

خورسندی با انتقال پیام تقدیر و تشکر جامعه رسانه ای استان از  سالاری خاطر نشان کرد: خبرنگاران و فعالین رسانه ای گیلان خوشبختانه همگام و همراه با سیاست های نظام جمهوری اسلامی وبرای توسعه و تعالی جامعه خود را یار ویاور دولت دانسته و سوای ازنقد وتحلیل های منصفانه و بجای عملکرد مدیران و مسئولان در مجموع از بهترین جوامع خبری و رسانه ای کشور قلمداد شده و یکی از مولفه های مهم آرامش فعلی استان نیز همین موضوع میباشد.

وی در خاتمه یاد آور شد: امسال سوای از برگزاری و میزبانی اولین جشنواره ملی مطبوعات، استان گیلان برای هشتمین بار میزبان جشنواره جلوه های فرهنگ رضوی در رسانه های کشور میباشد که ۲۸ تیرماه امسال در منطقه آزاد برگزار میشود و در ادامه نیز مراسم روز خبرنگار را به سان سالهای قبل روز ۱۷ مرداد برپا خواهیم کرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز