خبرگزاری کار ایران

استاندار گیلان خبر داد:

جانمایی 409 مرکز خدمات بین راهی کوچک در سراسر گیلان

asdasd
کد خبر : ۶۱۰۷۷۲

استاندار گیلان از جانمایی 409 مرکز خدمات بین راهی کوچک در سراسر استان خبر داد.

به گزارش ایلنا از رشت، استاندار گیلان در نشست بررسی احداث مراکز خدمات بین راهی کوچک در استان،  توجه به ابعاد معماری مناسب از لحاظ سیما و منظر و اقتصادی بودن طرح را از جمله نکات مهم در احداث این مراکز خدماتی دانست و تصریح کرد : ایجاد شرایط مناسب برای مسافران در دوره بهره برداری از جمله نکات مهمی به شمار می رود که در اجرای این طرح ها باید به آن توجه ویژه شود.

وی از جانمایی 409 مراکز خدمات بین راهی کوچک در سراسر استان خبر داد و تصریح کرد : تمام سعی ما بر این است تا حتی الامکان با جانمایی این مراکز خدماتی در محدوده روستای کنار جاده در توسعه آن روستا  نقش آفرین باشد.

استاندار گیلان بر ضرورت فراخوان طرح های پیشنهادی برای احداث مراکز خدمات بین راهی کوچک از طریق سازمان نظام مهندسی تاکید کرد و گفت : باید با تجمیع و تلفیق طرح های پیشنهادی و با رعایت الگوهای استاندارد در ارائه خدمات مناسب به گردشگران تلاش کنیم ..

 سالاری تمامی روستاهای استان را دارای جاذبه گردشگری دانست و افزود : گیلان از ظرفیت بالایی در بخش گردشگری برخوردار است که باید با بهره گیری از این استعداد در جهت توسعه و شکوفایی استان گام برداریم .

استاندار گیلان بر لزوم در نظر گرفتن گروه فنی ناظر و طراح برای حفظ یکپارچگی و همسانی  این مراکز خدماتی در استان تاکید و اذعان داشت : با خلاقیت در این حوزه موافق هستم اما باید چارچوب این مراکز از لحاظ سیما و منظر حفظ شود .

 مصطفی سالاری همچنین بر ضرورت احداث نمایشگاه دائمی  سازه های چوبی در استان تاکید کرد و گفت : باید فضایی  فراهم گردد تا سازندگان خلاق و توانمند سازه های گردشگری چوبی و بومی و محلی بتوانند محصولات خود را در معرض نمایش عموم قرار دهند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز