خبرگزاری کار ایران

مدیرکل حفاظت محیط زیست گیلان خبر داد:

حریق عمدی هزار مترمربع از مراتع جنگلی تالش

asdasd
کد خبر : ۶۰۸۲۶۹

مدیرکل حفاظت محیط زیست گیلان گفت: سه نفر متخلف با ایجاد حریق عمدی در حجت محله لیسار تالش باعث تخریب و سوختن هزار متر مربع از مراتع جنگلی منطقه شدند.

به گزارش ایلنا از تالش، مدیرکل حفاظت محیط زیست گیلان بیان کرد: سه نفر متخلف با ایجاد حریق عمدی در حجت محله لیسار تالش باعث تخریب و سوختن هزار متر مربع از مراتع جنگلی منطقه شدند.

قربانعلی محمدپور تصریح کرد: با حضور ماموران یگان حفاظت محیط زیست شهرستان، این افراد بازداشت و تحویل کلانتری لیسار شدند و حریق مهار شده است و خسارات ناشی از آن در حال برآورد و بررسی است.

مدیرکل حفاظت محیط زیست گیلان با بیان اینکه سودجویان با ایجاد حریق‌های عمدی در برخی مناطق و اراضی طبیعی ملی سعی در تصاحب و تعدی به این مناطق را دارند،ادامه داد: با هوشیاری ماموران یگان حفاظت استان با این اقدامات برخورد جدی و قانونی می شود.

محمدپور از همه شهروندان و اهالی مناطق و دوستداران محیط زیست درخواست کرد، در صورت مشاهده هرگونه تخلف محیط زیستی مانند زمین خواری در مناطق طبیعی و اراضی ملی مراتب را با شماره تلفن 1540 سامانه رسیدگی به شکایات سازمان حفاظت محیط زیست یا ادارات محیط زیست شهرستان و پاسگاه های محیط بانی اطلاع رسانی کنند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز