خبرگزاری کار ایران

نصب المان‌های نوروزی تا برپایی فرش گل در میادین رشت

asdasd
کد خبر : ۶۰۳۸۳۹

رئیس سازمان سیما منظر و فضای سبز شهرداری رشت برنامه‌های نوروزی این سازمان را تشریح کرد.

به گزارش ایلنا از رشت، رئیس سازمان سیما منظر و فضای سبز شهرداری رشت درباره اقدامات پیرامون طرح استقبال از بهار اظهار کرد: سازمان سیما منظر و فضای سبز شهرداری رشت فعالیت خود را پیرامون طرح استقبال از بهار از دی ماه سال جاری با کاشت پیاز گل‌ها در میادین اصلی شهر آغاز کرد.

سجاد محجوب افزود: رنگ آمیزی المان‌های موجود در سطح پارکها، برپایی فرش گل در برخی از میادین و پیاده راه فرهنگی رشت ، رفع نواقص وسایل بازی کودکان در پارکها، ساماندهی وضعیت سرویس های بهداشتی و... از جمله برنامه‌های سازمان در راستای اجرای طرح استقبال از بهار است.

وی با اشاره به اینکه احداث المان‌های نوروزی در دستور کار سازمان سیما و منظر شهرداری رشت قرار دارد بیان کرد: نصب و جانمایی المان‌های نوروزی تا۲۵ اسفند ماه انجام می شود و نصب تعدادی المان نوری روی تیرهای ورودی شهر نیز جزو برنامه‌های سازمان است.

محجوب اجرای دیوار نگاری و نقاشی‌های سه بعدی را از دیگر اقدامات به منظور استقبال از بهار دانست و‌ گفت: این مهم تا پایان سال در مناطق پنجگانه رشت به اتمام می رسد.

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری رشت تصریح کرد: با توجه به همزمانی ایام نوروز با اعیاد رجب نور پردازی به طور ویژه در پیاده راه فرهنگی انجام می شود.

محجوب به بخشودگی جرائم ساختمانی شهروندان در راستای انجام پاکسازی و زیباسازی نمای ساختمان اشاره و گفت: شهرداری رشت توان پاکسازی و نماسازی تمامی ساختمانهای شهر را ندارد و از این طریق می توانیم با مشارکت شهروندان در راستای ساماندهی و زیباسازی سیما و منظر رشت گام برداریم.

وی بیان کرد: این لایحه به شورای اسلامی شهر رشت ارسال شده و در صورت تصویب در صحن شورا، شهروندانی که نسبت به بهسازی و پاکسازی ساختمانهای خود اقدام کنند مشمول تخفیف و یا بخشش برخی از جرائم ساختمانی قرار می گیرند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز