خبرگزاری کار ایران

فرماندار آستارا عنوان کرد:

حقوق مصرف کنندگان در نمایشگاه بهاره یک الزام است

asdasd
کد خبر : ۶۰۳۲۵۰

فرماندارشهرستان مرزی بندر آستارا گفت: رعایت حقوق مصرف‌کننده در نمایشگاه بهاره عرضه کالا به دلیل انتظارات مردم یک الزام است که باید رعایت شود.

به گزارش ایلنا از آستارا، یونس رنجکش در حاشیه افتتاح نمایشگاه بهاره عرضه کالا در آستارا اضافه کرد: با توجه به مسئولیت‌هایی که اداره صنعت، معدن و تجارت در برگزاری اینگونه نمایشگاه‌ها با هدف تنظیم بازار برای تامین نیازمندی‌های مردم در عید نوروز دارد، باید تلاش شود تا حقوق مصرف‌کنندگان از هر نظر در این نمایشگاه‌ها رعایت شود.

وی ادامه داد: رعایت حقوق مصرف‌کنندگان حق شهروندی آنان است و دستگاه‌های نظارتی در حوزه اصناف باید این حق را به رسمیت بشناسند و در مسیر احقاق و احیای آن برآیند.

وی تأکید کرد: ارائه کالاهای باکیفیت، نظارت و اعتماد عمومی، قیمت مناسب و ارزانتر از بازار، خدمات مناسب، تکریم مشتریان از جمله انتظاراتی است که مردم از برپایی اینگونه نمایشگاه‌ها دارند.

وی از برپا کنندگان نمایشگاه خواست تا با در نظر گرفتن تمامی شرایط برای عرضه کالاهای مورد نظر نسبت به رعایت حقوق آنان اهتمام ویژه داشته باشند.

فرماندار آستارا همچنین از اتاق اصناف، صنعت، معدن و تجارت و دستگاه‌های نظارتی خواست تا دقت های لازم را درخصوص کنترل قیمت ها و نظارت بر کیفیت کالاهای عرضه شده داشته باشند تا اعتماد عمومی مردم نسبت به اینگونه نمایشگاه‌ها که با حمایت دستگاه‌های دولتی برگزار می‌شود مورد آسیب قرار نگیرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز