خبرگزاری کار ایران

حسین اکبر:

سال 96 سالی موفق از نظر توسعه کمی و کیفی برای شرکت گاز استان گیلان بود

asdasd
کد خبر : ۶۰۲۰۰۰

مدیر عامل گاز گیلان سال 96 را سالی موفق از نظر توسعه کمی و کیفی برای شرکت گاز استان گیلان عنوان کرد.

به گزارش ایلنا از رشت، مراسم تجلیل از کارکنان برگزیده تکریم ارباب رجوع و صیانت از حقوق شهروندی با حضور حسین اکبر مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان، در سالن همایش روابط عمومی گاز برگزار شد.

در این مراسم  اکبر با تبریک فرا رسیدن میلاد با سعادت حضرت فاطمه زهرا (س) اظهار داشت: شرکت گاز استان گیلان در سال 96 بلحاظ توسعه کمی و کیفی سالی موفق را سپری نمود بنحویکه امسال مشترکین گاز طبیعی در گیلان از مرز یک میلیون مشترک گذشت و متوسط بهره مندی خانوارهای شهری و روستایی به 97.6 درصد افزایش یافت.

وی ادامه داد: این شرکت علاوه بر توسعه گازرسانی در استان همراستا با سیاست های شرکت ملی گاز، در جهت کیفی سازی خدمات نیز اقدامات مناسبی را انجام داده است که از جمله آنها می توان به اجرای پروژه های قرائت و چاپ همزمان صورتحساب، GIS، طرح سفیران انرژی، بهینه سازی مصرف سوخت گرمکن های ایستگاه های تقلیل فشار گاز،مرکز پیام و امداد متمرکز، ایجاد شبکه پرسرعت مخابراتی در ادارات گاز استان و ... اشاره نمود.

مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان افزود: ماحصل این اقدامات و تلاش های کارکنان گاز گیلان کسب تقدیرنامه پنج ستاره در اولین جشنواره سرآمدی و بهبود مستمر شرکت ملی گاز ایران و وزارت نفت شده است.

 اکبر با اشاره به شعار شرکت ملی گاز "رسیدن از کمیت به کیفیت با تغییر در فتار و فرایندها" عنوان نمود: هدف شرکت گاز گیلان در این راستا تبدیل شدن به عنوان یکی از سه شرکت برتر استانی تا سال 1404 می باشد که تاکنون این مهم تا حدود زیادی تحقق یافته است.

وی اظهار داشت: برای تکمیل این هدف بزرگ تلاش یکایک پرسنل شرکت در اقصی نقاط استان مهم و ضروری می باشد.

 اکبر در ادامه با بیان گزارشی از عملکرد شرکت گاز در سال 96 ابراز امیدواری نمود تا شرکت گاز گیلان با یاری و همراهی همه همکاران بتواند همانند گذشته در مسیر تعالی گام های موثری را بردارد.

در این مراسم مهرزاد سمیعی معاون بهره برداری و مهندس بهروز مسعودی نیا معاون مهندسی و اجرای طرح های شرکت گاز استان گیلان با ارئه گزارشی از عملکرد واحد های تحت مدیریت در سال جاری به بیان اهداف و برنامه های آن امور در سال 97 پرداختند.

در ادامه این مراسم به سؤالات همکاران پاسخ داده شد و در پایان به کارمندان نمونه و کارکنان برگزیده تکریم ارباب رجوع و صیانت از حقوق شهروندی با اهدای لوح تقدیر و جوایزی تجلیل بعمل آمد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز