خبرگزاری کار ایران

معاون فرماندار تالش عنوان کرد:

ترافیک بزرگترین معضل تالش در ایام نوروز است/ برگزاری روز بدون خودرو در شهرستان

کد خبر : ۵۹۸۵۱۳

معاون سیاسی- اجتماعی فرمانداری تالش گفت: در روزهای پایانی سال وایام عید ترافیک شهر تالش تبدیل به بزرگترین معضل شهروندان می‌شود که بایستی مسئولان امر در این خصوص از هم اکنون تدابیر لازم را بیاندیشند.

به گزارش ایلنا از تالش، معاون سیاسی- اجتماعی فرمانداری این شهرستان در جلسه شورای اداری به روز بدون خودروی شخصی در تالش اشاره کرد و اظهار داشت: در آستانه هفته منابع طبیعی یک روز بدون خودروی شخصی  را در شهرستان تالش خواهیم داشت که این امر نیازمند همکاری و اطلاع رسانی مسئولان، روسای ادارات و اصحاب رسانه است.

سید محمدی گفت: مسئولان بایستی در این روز هم مشارکت مسئولانه داشته باشند هم زمینه‌ساز مشارکت همه شهروندان باشند تا در آستانه فرا رسیدن ایام پایانی سال و سال جدید شاهد گام‌هایی اساسی در کاهش ترافیک باشیم.

وی در ادامه گفت: در روزهای پایانی سال و ایام عید ترافیک شهر تالش تبدیل به بزرگترین معضل شهروندان می شود که بایستی مسئولان امر در این خصوص از هم اکنون تدابیر لازم را بیاندیشند.

ایرج شاهی معاون عمرانی و برنامه ریزی فرماندار تالش نیز در این جلسه با اشاره به نزدیک شدن ایام عید و سال جدید خواستار توزیع بروشورها و نصب بنر جهت معرفی بیشتر و بهتر مناطق گردشگری شهرستان شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز