خبرگزاری کار ایران

رنجکش مطرح کرد:

مدیریت خدمات درمانی آستارا بی در و پیکر است

asdasd
کد خبر : ۵۹۷۰۷۹

فرماندار شهرستان مرزی بندر آستارا گفت: مدیریت خدمات درمانی در این شهرستان بی در و پیکر است و این جای انتقاد دارد.

به گزارش ایلنا از آستارا، یونس رنجکش در حاشیه بازدید سرزده از مرکز خدمات  درمانی شهر لوندویل اظهار داشت: متاسفانه وضعیت نامطلوب خدمات درمانی در این شهر اسفناک است  و این نشان‌دهنده عدم مدیریت صحیح و نظارت‌های لازم مدیریت  بهداشت درمان استان و شهرستان در این زمینه است .

وی اضافه کرد: با توجه به تصمیمات اتخاذ شده از سوی وزارت بهداشت و درمان در خصوص شبانه روزی شدن مرکز بهداشتی درمانی  لوندیل متاسفانه این وضعیت هم اکنون اجرایی نشده و مردم دچار مشکل هستند.

وی ادامه داد: به‌رغم برنامه‌ریزی‌های  رئیس شبکه بهداشت درمان آستارا برای راه اندازی این مرکز درمانی شبانه روزی، وی از خودداری پزشکان در این زمینه سخن به میان می‌آورد که این امر پذیرفته نیست و دانشگاه علوم پزشکی گیلان باید تکلیف اقدامات خود سرانه را روشن کند.

وی اظهار داشت : پزشکان این مرکز پس از وقت اداری در آنجا حضور ندارند و  این امر موجب اختلال در ارائه خدمات درمانی به مردم شده است و مسئولان بهداشت و درمان باید پاسخگوی نارضایتی‌های مردم و هزینه‌های اجتماعی آن باشند.

فرماندار آستارا یادآور شد: حوزه مدیریت بهداشت درمان استان و بخش های نظارتی آن  باید به صورت جدی پیگیر این موضوع باشند و این پذیرفته نیست که کادر درمانی به  تشخیص  خود عمل کنند.

وی ادامه داد : شهر لوندویل با توجه به موقعیت خاص آن از لحاظ قرار گرفتن در مسیرجاده ترانزیتی و تردد جمعیت بسیاری از این مسیر علاوه بر ساکنان منطقه که نیازمند دریافت خدمات هستند، جمعیت شناور نیز به صورت ویژه در حوزه بهداشتی و درمانی باید  به صورت شبانه‌روزی خدمات به آنها داده شود  و هر چه سریع‌تر باید وضعیت این مرکز مشخص شود.

وی از رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان خواست هر چه سریع‌تر وضعیت نابسامان مدیریت مراکز درمانی در این شهرستان را ساماندهی نماید.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز