خبرگزاری کار ایران

فرماندار آستارا خبر داد:

میزبانی‌بیش از ۵۰۰ شخصیت علمی و اجرایی برای حضور در همایش فرصت‌های سرمایه گذاری در آستارا

asdasd
کد خبر : ۵۹۳۷۴۷

فرماندار آستارا از میزبانی بیش از ۵۰۰ شخصیت علمی و اجرایی برای حضور در همایش فرصت های سرمایه‌گذاری در آستارا خبر داد.

به‌گزارش ایلنا از آستارا، فرماندار شهرستان مرزی بندر آستارا گفت: نخستین همایش ملی فرصت‌ها و محدودیت های سرمایه گذاری در آستارا با حضور بیش از ۵۰۰ شخصیت اجرایی و علمی استانی و کشوری در ۲۶ و۲۷ بهمن ماه در هتل اسپیناس این شهرستان برگزارمی شود.

 یونس رنجکش در جلسه هماهنگی ستاد اجرایی همایش با اشاره به اهمیت برگزاری این گونه همایش ها در معرفی و شناسایی ظرفیت های توسعه آستارا یادآور شد: بیش از ۱۵۰ مقاله علمی در ۵ محور به دبیرخانه همایش ارسال شده است .

وی گفت: در این همایش دو روزه علاوه بر سخنرانی شخصیت های اجرایی استانی و کشوری مقالات برگزیده نیز ارائه می شود.

وی یادآور شد: سه پنل تخصصی با حضور اساتید دانشگاه در زمینه‌های دیپلماسی، کارآفرینی، آموزش، صادرکنندگان و ژئوپلیتیک دریای خزر نیز برگزار می شود.

فرماندار آستارا همچنین از ساخت و پخش فیلم مستندی از ظرفیت های توسعه آستارا نیز برای اولین بار در این شهرستان خبر داد که همزمان با همایش رونمایی می شود.

رنجکش ضمن دعوت از اندیشمندان و صاحب نظران برای حضور در این همایش ادامه داد: به کلیه شرکت کنندگان در این همایش گواهی حضور و از مقالات برگزیده نیز در مراسم اختتامیه تقدیر خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز